Junior Key Account Manager

  • Warszawa
  • Jacobs Douwe Egberts
Opis firmyKim jesteśmy? JDE Peet's to wiodąca na świecie firma produkująca kawę typu pure-play, którego lokalne korzenie sięgają 1753 roku, a główna siedziba znajduje się w Holandii.Uwalniamy możliwości kawy i herbaty w ponad 100 krajach dzięki portfolio ponad 50 marek, w tym L’OR, Peet’s, Jacobs, Prima, Senseo, Tassimo, Douwe Egberts, OldTown, Super, Pickwick i Moccona.Jak pracuję się w JDE Peet’s? Jesteśmy ludźmi, których łączy moc oraz możliwości herbaty i kawy. W JDE Peet's czerpiemy radość ze swobody działania, kreując nowe pomysły, by wywierać wpływ na szerszą skalę. Nasza ambicja jest prosta – JDE Peet's: uwalniamy możliwości kawy i herbaty.Podejmujemy działania zgodnie z naszymi intencjami, realizując to, co zostało uzgodnione, zawsze posuwając sprawy do przodu. Naszym pracownikom oferujemy szereg programów edukacyjnych i rozwojowych, które wspierają ich rozwój osobisty. Ciężko pracowaliśmy, aby zbudować otwarte, oparte na współpracy środowisko, w którym możesz zwrócić się do każdego i zostać wysłuchanym.W JDE Peet's wierzymy, że to niesamowite, co może się wydarzyć przy filiżance kawy lub herbaty. Wierzymy również, że różnorodna i inkluzywna kultura pozwala nam służyć każdemu smakoszowi kawy i herbaty w najlepszy możliwy sposób.Kiedy Ty rośniesz, my rośniemy i kawa rośnie.Zaaplikuj i uwolnij niesamowity aromat dla swojej kariery. ODKRYJ SWOJE MOŻLIWOŚCI!Znajdź więcej na: Opis stanowiskaJako Junior Key Account Manager będziesz odpowiadał/a za rozwój strategii sprzedaży, mającej na celu osiągnięcie lub przekroczenie ustalonych celów oraz za dostarczanie wyników ilościowych i jakościowych wyznaczonych przez JDE. Będziesz także współpracował/a z sieciami lokalnymi i międzynarodowymi oraz odpowiadał/a za ekspansję sprzedaży poprzez wprowadzanie nowych produktów/usług do klientów.Pozostałe zadania:Zarządzanie współpracą z powierzonymi Klientami w tym negocjacje warunków handlowych, wprowadzanie zmian cenników zgodnie z założeniami firmyZapewnienie zrównoważonego rozwoju powierzonych grup klienckich oraz wdrażanie i egzekucja strategii sprzedażyRealizacja zakładanych celów biznesowych i finansowych w zakresie uzgodnionych zadań ilościowych i jakościowychZarządzanie budżetem klienckim, poziomami rabatów zgodnie z regułami i procedurami JDEMonitorowanie i analiza wskaźników KPI sprzedaży oraz sporządzanie raportów i rekomendacji działańZarządzanie i egzekucja aktywności promocyjnych, asortymentu u powierzonych klientów zgodnie z celami JDEPrzygotowanie planu rocznego sprzedaży oraz aktywne uczestnictwo w procesie prognozowaniaWspółpraca z pozostałymi działami JDE w celu osiągnięcia zakładanych celów firmyWsparcie w budowaniu i wdrażaniu strategii dla JDE PolskaWspółpraca z Działem Marketingu i Szerokim Zespołem Sprzedaży w celu wdrażania strategii dla polskiego rynkuObsługa systemów wewnętrznych JDE będących wsparciem administracyjnym współpracy z klientamiUczestnictwo w spotkaniach zewnętrznych z Agencjami, Klientami oraz innymi podmiotami współpracującymiKwalifikacjeJeśli wyróżnia Cię odwaga i pewność siebie, aby zapuścić się w obszar nowych kultur i terytoriów, a także jeśli jesteś przepełniony duchem przedsiębiorczości I chęcią odniesienia licznych sukcesów, pasujesz do JDE. Podwijamy rękawy, zabieramy się energicznie do pracy i brudzimy ręce, aby wejść na nowy, wyższy poziom. Poświęcając się grze na najwyższym poziomie, mierzymy wyżej i poruszamy się szybciej, zawsze stawiamy czoła najtrudniejszym wyzwaniom i świętujemy liczące się zwycięstwa.Na to stanowisko szukamy osoby, która posiada umiejętności i doświadczenie, takie jak:Minimum 2 lat doświadczenia na stanowisku Junior Key Account ManageraDoświadczenie w zarządzaniu klientami, w tym rozmowy negocjacyjne w zakresie zawierania i przedłużania umów handlowychDoskonałe rozumienie i umiejętność analizy wskaźników finansowych, w tym wpływu P&L na decyzje sprzedażoweUmiejętność analizy raportów sprzedażowych i marketingowychOrientacja na cel, odporność na stres i zdolność pracy pod presją czasuBardzo dobra znajomość języka angielskiegoDodatkowe informacjeW JDE, oprócz konkurencyjnej pensji, posiadamy szeroki wachlarz dodatków dla naszych pracowników, w tym m.in.:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,samochód służbowy, bogaty pakiet benefitów finansowanych lub dofinansowanych przez JDE: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, program emerytalny, ubezpieczenie, możliwość korzystania z funduszu socjalnego, zniżki na produkty firmowe, program premii rocznej, etc.elastyczne godziny pracy,udział w licznych szkoleniach, warsztatach, wyjazdach integracyjnych,możliwość wzięcia udziału w bezpłatnych zajęciach z języka angielskiego (biznesowego),spędzanie czasu z fantastycznymi, otwartymi ludźmi i pracę w atmosferze opartej na wzajemnym zaufaniu i szacunku,pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży.