Project Buyer

  • Szczecin
  • Nemera
Opis oferty pracy Zakres obowiązków: zarządzanie projektem poprzez aktywne uczestnictwo i przygotowywanie spotkań projektowych  zarządzanie kluczowymi dostawcami projektów z uwzglednieniem kosztow, jakości, OTIF  negocjacje warunków zakupu z dostawcami dla określonych zapytań związanych z projektem (jakość, koszt, czas realizacji, warunki płatności)  ocena ryzyka związanego z zakupami/dostawcami związanego z realizacją projektu zarządzanie projektem w oparciu o zmieniające się priorytety i zgodnie z potrzebami zespołów projektowych - technicznymi/jakościowymi/produkcyjnymi ocena dostawców, przetargi, wybór dostawców, negocjacje, zawieranie umów szukanie oszczędności i unikanie kosztów poprzez wykorzystanie wszystkich możliwych narzedzi (negocjacje, analiza porównawcza, produktywność techniczna, lean itp.) wsparcie podczas audytów dostawców i audytów wewnętrznych zarządzanie dokumentami zwiazanymi z zakupem, dostawcami, SAP monitorowanie oraz przekazywanie informacj dotyczących zakupów (wnioski kredytowe, zwroty produktów do dostawców) monitorowanie i aktualizowanie cen towarów SAP i umowy zakupu wsparcie administracyjne w zarządzaniu zamówieniami wdrażanie i ciągłe doskonalenie SRM     Kwalifikacje Czego oczekujemy: język angielski w mowie i piśmie co najmniej na poziomie B2 (swobodna komunikacja z zespołem międzynarodowym) doświadczenia na podobnym stanowisku wykształcenie wyższe znajomość procesu zakupowego i SRM biegła znajomość narzędzi pakietu MS Office mile widziana znajomość wymagań farmaceutycznych wiedza z zakresu logistyki, łańcucha dostaw i zarządzania ryzykiem umiejętność działania w złożonym środowisku matrix umiejętność komunikowania się, słuchania i koordynowania z członkami projektu oraz dostawcami umiejętności interpersonalne i negocjacyjne/perswazyjne zorientowanie na wyniki proaktywnosc  umiejętności analityczne  otwartosc na podróże     Dodatkowe informacje To oferujemy: Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży medycznej. Uczestnictwo w innowacyjnych, międzynarodowych projektach. Budżet szkoleniowy [ w 2023 roku każdego pracownika przypadły 23h szkoleniowe] Transport z centrum Szczecina do nowej siedziby na Prawobrzeżu. Możliwość przystąpienia do dodatkowego ubezpieczenia grupowego. Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej. Dofinansowanie karty Multisport. Dostęp do platformy językowej. Uczestnictwo w cyklicznych imprezach integracyjnych, inicjatywach dobroczynnych i sportowych. Nemera to światowy lider w dziedzinie projektowania, rozwijania i produkcji urządzeń do podawania leków dla przemysłu farmaceutycznego, biotechnologicznego i generycznego. Posiadamy lokalizacje na całym świecie a nasze usługi i produkty obejmują kroplomierze, pompy, zawory, inhalatory, dozowniki bezpowietrzne i autostrzykawki. Podczas tworzenia urządzeń do podawania leków stawiamy pacjentów na pierwszym miejscu, ponieważ wiemy, że dokładne dawkowanie leków i ergonomia przyczyniają się do szybszego zakończenia leczenia. Praca w Nemera oznacza bycie częścią zespołu, który naprawdę cieszy się wspólną pracą i zawsze idzie o krok dalej, aby wypełnić swoje zobowiązania. Jesteśmy dumni z pracy, którą wykonujemy, ponieważ poprawia ona życie pacjentów. W Nemera cenimy różnorodność i inkluzywność. Jesteśmy dumni, że jesteśmy pracodawcą równych szans i zachęcamy do składania aplikacji przez osoby z różnych środowisk, płci, orientacji seksualnych oraz grup wiekowych.