Marketing Content Specialist

  • Szczecin
  • Estru
Kim jesteśmy? Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która nastawiona jest na rolę Customer Experience w e-commerce. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. Napędzamy marki, które tworzą jutro, pomagając im wchodzić na coraz wyższy level. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach i danych, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty. Dzieje się dużo, a dział contentowy się rozrasta, więc… …kogo szukamy? Osoby od tworzenia contentu z doświadczeniem agencyjnym , która potrafi pisać na różnorodne tematy. Jeśli umiesz tworzyć treści inspiracyjne, ale i sprzedażowe, myślisz całościowo/strategicznie i potrafisz robić research – to stanowisko dla Ciebie Szukamy osoby, która wpisze się w charakter naszej firmy: duże znaczenie ma dla nas wzajemny szacunek, otwarta głowa, inkluzywność, a jednocześnie odpowiedzialność i samodzielność. Czym będziesz się u nas zajmować? Pisaniem tekstów dla naszych klientów: newsletterów, opisów produktowych, wpisów blogowych, microcopy & UX writingiem i innych, tworzeniem sprzedażowych treści zoptymalizowanych do reklam performance’owych (z aktywnym udziałem w procesie twórczym kreacji) zarządzaniem procesem tworzenia contentu i bezpośrednią współpracą z grafikami, team leaderką, strateżką, działem social media oraz działem automatyzacji marketingu, kontaktem z klientem w celu ustalenia briefu, przekazania treści czy zaprezentowania materiałów, researchem do warsztatów strategicznych, kampanii, przetargów oraz bieżącej komunikacji. Czego oczekujemy? Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy w agencji popartego solidnym portfolio różnorodnych tekstów – dołącz je proszę do swojej aplikacji. Uwaga: aplikacje bez portfolio nie będą rozpatrywane, doskonałej znajomości języka polskiego, myślenia kreatywnego, całościowego, nie odtwórczego, strategicznego (rozumienie szerszego kontekstu), łączenia faktów i znajomości różnych etapów lejka sprzedażowego i dostosowywania do nich tworzonego contentu, odnajdywania się zarówno w dłuższych, jaki bardzo krótkich formach oraz świadomości, czym te formy różnią się od siebie, dokładności i staranności w śledzeniu brakujących kropek, literówek i przecinków, umiejętności realnego przełożenia TOV klienta i strategii na tworzone treści, bardzo dużej samodzielności i poczucia odpowiedzialności za przygotowywane treści – nie lubimy micromanagementu i szukamy osób, które go nie potrzebują, umiejętności pracy na insightach strategicznych, umiejętności i chęci pracy w naprawdę dynamicznym środowisku, gdzie trzeba sprawnie działać i żonglować priorytetami w porozumieniu z klientem i teamem, umiejętności otwartej komunikacji z zespołem, mądrego korzystania z rozwiązań AI (np. chatGPT), znajomości aktualnych trendów marketingowych, chęci do pracy i rozwoju – jeżeli czegoś nie wiesz, to jest to okej Chętnie pomagamy i dzielimy się wiedzą, znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2. Co będzie plusem? Umiejętność pracy w Figmie i Adobe XD, umiejętność podstawowej obsługi WordPressa, umiejętność pracy z narzędziami optymalizującymi pracę w zespole jak Asana, Notion, Trello, umiejętność pracy w sprintach i zwinnej metodyce, znajomość pisania zgodnie z zasadami SEO. Co oferujemy? Wynagrodzenie w przedziale 5000-7000 netto (“na rękę”, czyli po odjęciu wszystkich podatków bez względu na na rodzaj zatrudnienia) w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności, współfinansujemy benefity – kartę Multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne w LuxMedzie, finansujemy w 100% ubezpieczenie na życie, możliwość zatrudnienia w formule umowy zlecenie i dzieła lub B2B, elastyczność godzin pracy , urlop menstruacyjny, cykliczne tematyczne imprezy, wyjazdy integracyjne, kawę i herbatę w biurze, szeroki wybór mlek roślinnych, a w lecie serwujemy Tonic Espresso pracę hybrydową lub zdalną, mamy pet-friendly biuro na warszawskim Muranowie, w którym wszyscy chętnie bywamy, transparentność i komunikację no-bullshit : lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy, szacunek i pozytywne podejście : jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji, różnorodność: każdy z nas jest inny, wszyscy tak samo wartościowi. U nas możesz być w pełni sobą, dopóki podchodzisz do innych z szacunkiem rozwój: liczy się dla nas prawdziwa możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy. Jak wygląda proces rekrutacji? Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: aplikacje bez dołączonego portfolio nie będą rozpatrywane. Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match. Odbędziemy krótką, ok. 10 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną. Poprosimy Cię o wykonanie krótkiego i szybkiego zadania rekrutacyjnego: chcemy tylko sprawdzić jak piszesz i myślisz, nie używamy tego w komunikacji z klientami. Wybrane osoby spotkają się z szefową działu, z którą będą bezpośrednio współpracować. Ostatni etap to krótka rozmowa z CEO i informacja zwrotna. Czujesz, że będziesz do nas pasować? Aplikuj