Koordynator Punktów Pobrań

  • Szczecin
  • Diagnostyka S.a.
Dołącz do #DiagTeam i sprawdź jak wspólnie pracujemy na rzecz ochrony zdrowia i życia ludzkiego Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Udział w opracowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju Punktów Pobrań w regionie Aktywne uczestnictwo w procesie poszukiwania możliwości uruchamiania nowych PP sieci DIAGNOSTYKA w tym aktywny udział w wyszukiwaniu lokali pod organizację nowych PP  Koordynacja pracy punktów pobrań na terenie regionu  Zarządzanie personelem w PP: rekrutacja, oceny okresowe, nadzór nad grafikami, rozliczanie czasu pracy personelu, prowadzenie szkoleń personelu dotyczących oferty badań i obsługi klienta Nadzór nad kontrolami zewnętrznymi (m.in. Sanepidu) oraz wewnętrznymi (audyty SZJ) Współpraca z Działem Marketingu m.in. w zakresie prowadzenia akcji promocyjnych, standardów dotyczących wizualizacji PP Od Kandydatów oczekujemy: Wykształcenia wyższego (pożądane wykształcenie medyczne pielęgniarstwo/ratownictwo medyczne) Doświadczenia zawodowego i umiejętności w zarządzaniu personelem Bardzo dobrej organizacji pracy Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office Czynnego prawa jazdy kat. B Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu (możliwe też zatrudnienie na kontrakt) Praca przeciętnie 40 godzin tygodniowo  Niezbędne narzędzia pracy Nasi pracownicy na co dzień: korzystają z pakietu socjalnego m.in: karty multisport, opieki medycznej, możliwości grupowego ubezpieczenia, zniżki na badania laboratoryjne biorą udział w rekrutacjach wewnętrznych