Dyrektor Departamentu Administracji

  • Warszawa
  • Paih
Praca w Departamencie Administracji PAIH S.A. daje możliwość podejmowania ciekawych wyzwań, w życzliwej atmosferze. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał możliwość brania udziału w zarządzaniu procesami administracyjnymi, które mają realny wpływ na działanie naszej organizacji. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  prywatną opieką medyczną z możliwością objęcia nią najbliższych członków rodziny dofinansowanie do wczasów pod gruszą i zorganizowanego wypoczynku dla dzieci dofinansowanie do karty Multisport dostęp do Platformy Kafeteryjnej możliwość zgłoszenia się do grupowego ubezpieczenia na życie i od nieszczęśliwych wypadków na preferencyjnych warunkach wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań Obowiązki: nadzór nad prowadzonymi postępowaniami przetargowymi zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych przygotowywanie i realizacja planów finansowych dotyczących utrzymania nieruchomości, majątku ruchomego i floty samochodowej planowanie zadań inwestycyjnych, remontów i modernizacji oraz nadzór techniczny nad ich realizacją tworzenie procedur  ścisła współpraca z Zarządem w zakresie definiowania kluczowych wskaźników biznesowych określających stopień realizacji celów strategicznych cykliczne przygotowywanie analiz i raportów dotyczących efektywności prowadzonych działań planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu pracowników nadzór nad prawidłowym działaniem procedur organizacyjnych i informacyjnych w kierowanej jednostce organizacyjnej bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w ramach realizacji celów przedsiębiorstwa budowanie zespołu pracowników, adekwatnego do realizacji zadań kierowanej jednostki organizacyjnej zarządzanie procesami administracyjnymi zarządzanie nieruchomościami własnymi zgodnie z przepisami prawa administrowanie wynajętą powierzchnią biurową zarządzanie umowami najmu zarządzanie flotą samochodową Wymagania: wykształcenie wyższe (administracja lub pokrewne) minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym znajomość zasad systemu kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem umiejętność sporządzania analiz i raportów znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych doświadczenie w zarządzaniu zespołem samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów