Communications Planner

  • Warszawa
  • Starcom
Communications Planner Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Planowaniem i zakupem kampanii reklamowych w mediach online oraz offline dla klientów Monitorowaniem i rozliczaniem przebiegu kampanii Przeprowadzaniem analiz i tworzeniem raportów Analizą grup celowych, trendów rynkowych Przygotowywaniem pełnych prezentacji analiz konkurencji Ewaluacją ofert mediowych Udział w tworzeniu strategii mediowych Współpracą z agencją reklamową oraz partnerami mediowymi Nasze wymagania Posiadasz trzyletnie doświadczenie w pracy w domu mediowym Masz doświadczenie w zakresie planowania i zakupu kampanii digital Posiadasz ogólną wiedzę o wszystkich kanałach digitalowych i trendach w obszarze komunikacji w Internecie Znajomość mediów offline (TV, radio, ooh) będzie dodatkowym atutem Mile widziane doświadczenie w zakresie tworzenia strategii mediowych Lubisz liczyć i analizować dane a Excel nie ma przed Tobą tajemnic Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację Masz wykształcenie wyższe Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem To oferujemy Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą") Hybrydowy tryb pracy Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy spotkania integracyjne preferencyjne pożyczki firmowa biblioteka brak dress code’u dofinansowanie biletów do kina, teatru dofinansowanie wypoczynku program rekomendacji pracowników inicjatywy dobroczynne jeden krótszy dzień pracy W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność. Starcom Starcom jest globalną agencją mediową należąca do jednego z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. W oparciu o naszą wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, tworzymy platformy doświadczeń z markami, rozwijające biznes naszych Klientów. W Polsce Starcom zatrudnia ponad 300 ekspertów i gwarantuje Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych biznesowo działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Starcom od wielu jest liderem w raporcie Qualitative Evaluation, w którym międzynarodowa firma audytorska RECMA, ocenia agencje mediowe na polskim rynku. Starcom obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw.