CHAPTER LEADER e-Channels Customer Journey

  • Warszawa
  • Santander
CHAPTER LEADER e-Channels Customer JourneyCountry: PolandCzujesz, że masz MOC, którą chcesz podzielić się ze światem? Nasz bank to idealnie miejsce do tego. MOC rozwoju, MOC zespołowości, MOC benefitów dla każdego, MOC wpływu na efekty pracy, MOC wsparcia i wiele innych, które odkryjesz dołączając do nas. Zrób ten krok w karierze i pracuj z nami! MOC naszej pracy: Jako Leader/ka Chapteru e-Channels Customer Journey zrzeszającego Customer Journey Specialist – Analityków biznesowych (CJS) będziesz odpowiedzialny/a za: rozwój kompetencji CJS pracujących w różnych zespołach na rzecz klientów korporacyjnych Banku; tworzenie środowiska sprzyjającego wymianie wiedzy; proponowanie, tworzenie i utrzymywanie standardów pracy CJS;merytoryczne wsparcie CJS w sprawach związanych z prowadzeniem rozwoju produktu i pracy z Zespołem i Interesariuszami;wsparcie TribeLeadera oraz Product Ownerów w zakresie funkcjonowaniu Tribe i jego komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;rekrutacje, diagnozę kompetencji, ustalenie ścieżek rozwoju, ocenę pracy CJS.Realizację najważniejszych celów w Tribe: zachwycony pracownik;zachwycony klient; zachwycony akcjonariusz; solidarnie z pozostałymi Chapter Leaderami i Central Product Ownerami. Ta propozycja jest dla Ciebie, jeżeli: masz minimum - letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych jako Product Owner, Chief Product Owner, Agile Coach, lider Zespołu lub większej jednostki pracującej zwinnie, masz doświadczenie w realizacji projektów informatycznych jako lider Zespołu lub wieloletnie doświadczenie współpracy z klientem korporacyjnym w sektorze bankowym;jesteś ekspertem/ekspertką w prowadzeniu rozwoju produktów dedykowanych klientom korporacyjnym obsługiwanych w kanałach cyfrowych w metodykach zwinnych, masz doświadczenie w prowadzeniu rozwoju produktów dedykowanych klientom korporacyjnym obsługiwanych w kanałach cyfrowych w metodykach zwinnych, także z wykorzystaniem skalowania;znasz SCRUM Guide prawie na pamięć, ale wiesz też kiedy należy odpuścić podejście książkowe;posiadasz umiejętności przywódcze. Ludzie lubią pracować z Tobą a Ty lubisz pracować z ludźmi.wychodzisz z inicjatywą, potrafisz inspirować i angażować;lubisz i potrafisz przekazywać wiedzę oraz uważnie słuchać;promujesz otwartą komunikację i tworzysz atmosferę, w której jest ona możliwa (wzajemny szacunek i zaufanie);udzielasz informacji zwrotnej i również jej poszukujesz. Dodatkowymi atutami będą: znajomość rynku finansów, ubezpieczeń.MOC naszej oferty: umowa o pracę; wewnętrzne programy rozwojowe; ciekawe i strategiczne projekty;wsparcie zespołu, otwartość, docenianie;atrakcyjny system motywacyjny;oferta produktowa banku oraz pożyczki na cele mieszkaniowe na atrakcyjnych warunkach;prywatna opieka zdrowotna;system kafeteryjny i karta Multisport;wydarzenia i aktywności wellbeingowe;wsparcie dla rodziców;benefity dla osób z niepełnosprawnościamiJesteśmy otwarci na zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami.