Digital Communications Planner

  • Warszawa
  • Starcom
Opis firmyJesteśmy globalną agencją mediową należąca do Publicis Groupe, jednego z trzech największych na świecie holdingów reklamowych. W oparciu o wiedzę o konsumentach, ich relacjach z markami, mediami i technologiami, każdego dnia zespól ponad 300 ekspertów warszawskiego biura Starcom, wspiera Klientów w rozwoju ich biznesów. Tworzymy platformy doświadczeń z markami, gwarantując Klientom wszystkie kluczowe usługi niezbędne do prowadzenia skutecznych działań reklamowych: performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation. Od wielu lat utrzymujemy pozycję lidera na rynku mediowym w Polsce (globalny raport rankingu „RECMA Overall Activity Volume 2021”, Global Effie Index 2022), i wciąż zwiększamy dystans do naszej konkurencji. Starcom obsługuje kilkadziesiąt najbardziej wymagających polskich i międzynarodowych firm wśród których są między innymi: Totalizator Sportowy, Grupa Maspex, Allegro.pl, Samsung, ZT Kruszwica, Leroy Merlin, Bank Millenium, Stellantis, Tarczyński. Pracujemy dla najlepszych w branży i pracujemy w najwyższym standardzie usług, co potwierdzająlicznie zdobywane przez nas nagrody (wielokrotny laureat tytułu Agencji Roku m.in Effie 2021 i Innovation 2021, wyróżniony tytułem „Liga Mistrzów” przez magazyn Media Marketing Polska w 2022 roku). Dołącz do nas i razem transformujmy rynek medialny w Polsce i na świecie.Opis oferty pracyCzym będziesz się zajmować? Planowaniem i zakupem kampanii reklamowych. Przygotowywaniem strategii oraz planów taktycznych w mediach digitalowych.Dbaniem o rozwój kompetencji digitalowych wewnątrz teamu.Przygotowywaniem raportów, podsumowań, analiz z wyników kampanii i tworzeniem rekomendacji.Rozliczaniem kampanii reklamowych.Rekomendowaniem i wprowadzaniem nowości do prowadzonych kampanii.Dodatkowo, będziesz współpracował z komórkami odpowiedzialnymi za m.in. Social Media, RTB oraz z zespołem kreatywnym.KwalifikacjeDołącz do nas, jeżeli:Posiadasz min. 1 rok doświadczenia w obszarze reklamy programmaticDobrze znasz platformy DSP (zwłaszcza DV360 i Adform), lub Google AdsInteresujesz się nowymi technologiami oraz reklamą internetowąZnasz DCM, Analytics 360, Youtube AnalyticsMasz zdolności analitycznePotrafisz wyciągać logiczne wnioski oraz tworzyć prezentacjeZnasz język polski i angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikacjęCechuje Cię chęć uczenia się, dobra organizacja pracy i systematycznośćZnasz pakiet Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint)Dodatkowe informacjeW zamian zapewniamy:Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej;Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi;Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);Dużą elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym);Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku oraz dostęp do wewnętrznej platformy Home Swap Home;Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii.W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.