Specjalista ds. insightów

  • Poznań
  • Pepco
Nasz zespół składa się z ponad 31 000 osób z 18 europejskich krajów. Zdecydowana większość (niemal 90%) pracuje w sklepach, ponad 1000 w centrach dystrybucyjnych, a pozostali w biurach w całej Europie. Centrala Pepco znajduje się w Poznaniu, gdzie podejmujemy decyzje mające wpływ na całą organizację! STANOWISKO: Specjalista ds. insightów MIEJSCE PRACY: Poznań, wielkopolskie, PL, 60-479 Specjalista ds. insightów Polubisz swoją pracę w Pepco, ponieważ gwarantujemy Ci: Pracę w międzynarodowej firmie, która znalazła się na liście najlepszych pracodawców w Polsce wg Forbes i jest uwielbiana przez miliony konsumentów w Polsce i Europie, Konkurencyjne wynagrodzenie i autentyczne możliwości awansu – rozwój naszych pracowników jest podstawą naszej strategii! Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, żebyś czuł/czuła się bezpiecznie, Platformę benefitową z mnóstwem możliwości – wydarzenia, zagraniczne wycieczki, bony na zakupy, itd. – każdy znajdzie coś dla siebie, Zniżki na zakupy w sklepach Pepco - kupuj ulubione produkty w świetnych cenach, Pracę w centrali firmy działającej w 18 krajach Europy – np. rano łączysz się z Litwą, lunch spędzasz z Chorwacją, a na popołudniową kawkę łączysz się z Włochami, Możliwość rozwijania kompetencji językowych w ramach pracy w międzynarodowym środowisku, Liczne darmowe szkolenia, kursy oraz webinary – mamy tego tyle, że na pewno znajdziesz coś dla siebie, Bezpłatne konsultacje psychologiczne, prawne oraz finansowe w ramach programu wsparcia pracowników – Twoje samopoczucie jest dla nas ważne! Przyjazną atmosferę oraz wsparcie koleżanek i kolegów, którzy chętnie dzielą się ekspercką wiedzą – mimo tego, że jesteśmy naprawdę dużą organizacją, udało nam się zachować miłą, nieformalną atmosferę, Pracę w wyjątkowej kulturze organizacyjnej - Pepcoolturze, gdzie wypracowane przez nas misja, wizja i wartości to fundamenty naszej codziennej pracy. Do Twoich obowiązków należeć będzie m.in.: Koordynacja i realizacja projektu Mystery Shopper dla Polski i Europy, Koordynacja i realizacja ad hoc’owych projektów badawczych ilościowych oraz jakościowych dla Polski i Europy, Współpraca z agencjami badawczymi w zakresie realizacji projektów badawczych, Analiza i interpretacja wyników projektów badawczych w sposób rzetelny i punktualny, Przygotowywanie raportów z badań i analiz z rekomendacjami wg potrzeb klienta wewnętrznego, Przygotowywanie regularnych raportów i analiz o rynku konkurencyjnym (Polska i Europa) na podstawie różnych źródeł, Prezentacja wyników badań i analiz dla klienta wewnętrznego (również w języku angielskim). Nasze oczekiwania: Min. 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie badań marketingowych / analiz rynkowych (w agencji badawczej lub biznesie/retailu), Wykształcenie wyższe – min. licencjat (preferowane: socjologia, psychologia, marketing), Doświadczenie w uczestnictwie w projekcie Mystery Shopper lub badaniu satysfakcji klienta – mile widziane, Znajomość rynku badań i dostawców danych, Wiedza dotycząca technik, metod i procesów badania rynku, Mile widziane zainteresowania branżą retail, Dobra znajomość MS Excel i PowerPoint, Język angielski na poziomie zaawansowanym (min. B2), Umiejętność czytelnego prezentowania danych, Pozytywne nastawienie na klienta wewnętrznego, Gotowość do wyjazdów służbowych w ramach prowadzonych badań.