Customer Success Manager

  • Poznań
  • Spoc S.a
Mamy powody do dumy! W 2010 jako pierwsi w Polsce rozpoczęliśmy swoją przygodę z ServiceNow - kompleksową platformą cloudową, z której dziś korzysta już niemal 7000 firm na świecie. Obecnie jesteśmy jednym z wiodących partnerów ServiceNow w Europie, obsługującym klientów bez względu na szerokości geograficzne. Zrzeszamy prawdziwych profesjonalistów i największych pasjonatów ServiceNow, ponieważ nasza działalność w 100% koncentruje się na tych właśnie rozwiązaniach.Każdego dnia dokładamy starań, by SPOC był czymś więcej niż miejscem pracy. Nawiązujemy prawdziwe przyjaźnie, obchodzimy urodziny, celebrujemy przełomowe momenty ale też małe sukcesy. Doceniamy odwagę i proaktywność w rozwiązywaniu problemów, nie rozliczamy za błędy. Każdy z nas ma realny wpływ na to jaki dzisiaj jest SPOC i każdy może czuć się ważny. Doświadczenie w branży IT (integrator, software house)  Doświadczenie w obszarze customer success, customer care, sales lub account management  Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego, pozwalająca na swobodne prowadzenie rozmów biznesowych i towarzyskich (C1)  Doświadczenie we współpracy z managerami wyższego szczebla (C-level) w segmencie Enterprise  Gotowość do odbywania podróży służbowych (głównie w Europie) Wiedza techniczna umożliwiająca rozumienie usług związanych z rozwojem oprogramowania jest wysoce pożądana Znajomość ServiceNow lub innych rozwiązań typu PaaS będzie atutemTwój zakres obowiązków  Rozwijanie zaufanych relacji z międzynarodowymi i lokalnymi klientami SPOC  Bycie ambasadorem klientów wewnątrz firmy, rozumieniem ich potrzeb i sytuacji Zapewnienie terminowego rozwiązywania pytań i wątpliwości klientów, monitorowanie poziomu satysfakcji z usług oferowanych przez SPOC  Ścisła współpraca z innymi zespołami SPOC, m.in. z zespołem Sprzedaży, Marketingu, Delivery i Utrzymania Sprzedaż dodatkowych usług, dbanie o przedłużanie kontraktów i identyfikowanie nowych możliwości biznesowych  Dbanie o success stories i referencje od powierzonych klientów  Rozliczanie świadczenia usług i ścisła współpraca z zespołem Finansów i KsięgowościCo oferujemy Pracę w środowisku całkowicie dedykowanym ServiceNow - prestiżowej i najszybciej rozwijającej się platformie cloud'owej Umowę o pracę lub kontrakt B2B (zgodnie z Twoimi preferencjami) w pełnym wymiarze Wynagrodzenie podstawowe z programem premiowym Atrakcyjny budżet szkoleniowy abyś dalej mógł/mogła doskonalić swoje umiejętności i poszerzać wiedzę Pracę w zgranym i otwartym zespole - obecnie liczącym ponad 100 specjalistów ServiceNow⏰ Niekorporacyjne i zwinne środowisko pracy: choć zależy nam na profesjonalizmie świadczonych usług, to osiągamy go w przyjaznej atmosferze bez narzucającej się struktury zarządzania⚕️ Prywatną opiekę medyczną, imprezy integracyjne i inne dodatkiMASZ JAKIEŚ PYTANIA? Nie wahaj się zapytać!Maria CiupakRecruitment Specialist at SPOCmaria.ciupak@spoc.eu