Key Account Manager

  • PoznaÅ„
  • Itpunkt Sp. Z O.o.

Opis stanowiska Realizacja sprzedaży usług własnych ITPunkt wśród klientów w obszarze B2B Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długotrwałych relacji Ścisła współpraca z działami Presales oraz Marketingu Kooperacja z producentami i dystrybutorami sprzętu oraz oprogramowania IT Obsługa systemu CRM Analiza trendów i rozwiązań rynkowych Gotowość do zdobywania nowych doświadczenia i podnoszenia swoich kompetencji Co jest potrzebne na tym stanowisku? Procesowe podejście do sprzedaży w sektorze B2B Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Zainteresowanie branżą IT i nowościami technologicznymi Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami Doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży B2B Samodzielność w działaniu i umiejętność organizacji pracy własnej Nastawianie na ciągły rozwój osobisty Ok, a co w zamian? Praca w pełnym wymiarze godzin (po okresie próbnym zatrudnienie na umowę o pracę) Stałe wynagrodzenie prosty i motywacyjny system premiowy Pakiet wielu benefitów, m.in. Luxmed, Multisport, ubezpieczenie na życie czy nauka angielskiego w trakcie pracy Wspierającą, przyjazną atmosferę Luźną i elastyczną kulturę pracy Benefity: Wybór rodzaju umowy Nauka języka angielskiego Prywatna opieka medyczna Ubezpieczenie na życie Karta Multisport lub/i zajęcia fitness Premie finansowe