Regionalny Kierownik ds. Gastronomii (On Premise)

  • Warszawa
  • Red Bull
Opis firmy W 1987 roku, Red Bull stworzył nie tylko nowy produkt, ale również całkowicie nową kategorię produktów – napoje energetyczne. Dzisiaj firma Red Bull to ponad 8000 osób w ponad 165 krajach i ponad 6 miliardów sprzedanych puszek rocznie. Świat Red Bulla tworzy przestrzeń dla ludzi, którzy chcą być aktywni, mają swoje pasje i chcą się rozwijać. Zobacz na czym polega różnica. W ramach pracy w dziale On Premise, Regionalny Kierownik ds. Gastronomii jest odpowiedzialny za zarządzanie podległym Regionem sprzedaży (zespół Muszkieterów, lokale gastronomiczne) zgodnie z zatwierdzoną strategią kanałową. Główne odpowiedzialności danej osoby to ciągły rozwój sprzedaży na podległym terenie (województwa: pomorskie, zachodnio-pomorskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubuskie, wielkopolskie, mazowieckie, lubelskie) poprzez optymalne zarządzanie poszczególnymi Regionami. ROPM optymalnie wykorzystuje narzędzia wspierające i aktywujące konsumpcję oraz efektywnie realizuje cele dotyczące pokrycia rynku (dystrybucja). Świetnie odnajduję się w zarządzaniu podległym zespołem Muszkieterów, motywując i inspirując ich do osiągania ambitnych celów. Posiada umiejętności strategicznego alokowania zasobów sprzętowych (materiały POS oraz środki trwałe) oraz budżetu (kontrakty, inwestycje w aktywację konsumpcji). Często pracuje w terenie, jednocześnie dbając o terminowe, precyzyjne raportowanie pracy swojej oraz podległego Zespołu Opis oferty pracy ROZWÓJ RYNKU – REGIONU ON PREMISE Ciągły wzrost przychodów w kanale On Premise w Regionie Dbałość o rozwój „horyzontalny/poziomy” oraz „wertykalny/pionowy” biznesu w Regionie – stały monitoring pokrycia rynku oraz progresu wprowadzanych standardów przez podległy Zespół Znajomość strategicznych klientów On Premise w Regionie – stały kontakt z kluczowymi lokalami oraz sieciami gastronomicznymi Budowanie rynku zgodnie z założeniami dotyczącymi segmentacji Stała obserwacja i analiza działań konkurencji na obsługiwanym terenie Dobór w drodze współpracy z Off Premise dystrybutorów na terenie Regionu oraz stały kontakt z danymi podmiotami w celu optymalizacji łańcucha dostaw – gromadzenie danych odsprzedaży do poszczególnych lokali Strategia oraz standardy kanałowe Implementacja założeń strategicznych w podległym Regionie Współtworzenie planów taktycznych/operacyjnych dla poszczególnych terytoriów Skuteczna egzekucja standardów kanałowych w poszczególnych formatach lokali gastronomicznych– wsparcie, monitoring, kontrola Właściwe pozycjonowanie portfolio Red Bull na rynku gastronomicznym – ścisła współpraca z Działem Marketingu Kontrakty – umowy długoterminowe z klientami Selektywny oraz właściwy dobór lokali strategicznych do podpisywania umów marketingowych (doskonałe rozpoznanie aspektów marketingowo-sprzedażowych) Optymalne balansowanie inwestycji w lokal – maksymalizacja przychodu, poprawa rentowności Regionu poprzez właściwą konstrukcję narzędzi wspierających rozwój lokalu Nadzór nad budżetem dedykowanym do lokali strategicznych w Regionie – wszelkie inwestycje kierowane do lokali umieszczane w bazie danych Regularny monitoring umów – realizacja warunków, limity vs. realna sprzedaż, dodatkowe warunki Budżet Regionu, zarządzanie materiałami i wykorzystanie narzędzi wsparcia Odpowiedzialność za wykorzystanie przydzielonego budżetu regionalnego Właściwe wykorzystanie przydzielonych środków: współtworzenie planów operacyjnych oraz monitoring inwestycji w rynek Właściwe wykorzystanie materiałów wizualizacyjnych (lodówek) w lokalach Odpowiedzialność za przydzielone na Region materiały oraz środki trwałe Zarządzanie Zespołem Wspieranie podległego zespołu w realizacji celów – wspólna praca w terenie, coaching, Art of Musketeering Motywowanie poszczególnych osób, budowanie ducha zespołu, kreowanie kultury współpracy, wymiany wiedzy oraz doświadczenia, doskonalenia siebie oraz innych Prowadzenie rekrutacji oraz selekcji – rozpoznanie i wzmacnianie High Performers Kwalifikacje Miejsce zamieszkania: Warszawa Bardzo dobra znajomość rynku gastronomicznego i trendów ogólnopolskich Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku z udokumentowanymi sukcesami Ponadprzeciętne umiejętności zarządzania czasem i priorytetyzacji zadań Zdolności przywódcze Umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne Umiejętności analityczne, dokładność i terminowość Dyspozycyjność, samodzielność, inicjatywa, kreatywność Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office / Excel Prawo jazdy kat. B Gotowość do częstych wyjazdów służbowych Jez. Angielski na poziomie średniozaawansowanym Doświadczenie w pracy zespołowej, w grupach między funkcyjnych z różnymi celami i osobowościami. Dodatkowe informacje