Product Design Manager

  • Łódź
  • Grupa Blix
Jako Grupa Blix rozwijamy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce – BLIX i Zdrowe Zakupy, z których korzysta ponad 6 mln smart shopperów. Podbijamy rynek reklamy mobilnej, wspierając sprzedaż wiodących marek, producentów i sieci handlowych. Jesteśmy również obecni na rynkach ukraińskim oraz rumuńskim i planujemy ekspansję na Europę Zachodnią. Szukamy Product Design Managera/ki, który/a zadba o rozwój i zaangażowanie Zespołu Product Design oraz wraz z nim stworzy, zakomunikuje i skutecznie zrealizuje strategię designu naszych aplikacji. O Tobie: Must: doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu cyfrowych produktów i usług dla konsumentów (idealnie dla min. kilkuset tysięcy MAU) min. 2 lata pracy jako projektant/-ka aplikacji (desktopowe, mobilne), min. 3 lata doświadczenia w przewodzeniu zespołowi design’u lub researchu & designu, doświadczenie pracy w metodykach zwinnych (np. Scrum, Kanban), prowadzenie lub zarządzanie procesem badania produktu z użytkownikami odpowiednimi metodami (np. badania fokusowe, badania użyteczności), stosowanie pełnego cyklu badań i projektowania, aż po wdrożenie zmian (np. double diamond, lean UX itp.), przygotowanie strategii design’u produktu (np. journey map, jobs-to-be-done itp.), przygotowanie opisu funkcjonalnego produktu (np. szkice, makiety, dokument opisowy, roadmapa itp.), umiejętność przewodzenia zespołowi w trybie hybrydowym lub w pełni zdalnym, doświadczenie we współpracy z osobami o różnych specjalizacjach. Umiejętności: budowanie i prowadzenie doświadczonego zespołu, stałe podnoszenie kompetencji badawczych i projektowych zespołu (badania jakościowe), zastosowanie metod badań z użytkownikami, celem odkrycia ich problemów i potrzeb, prowadzenie badań użyteczności nowych koncepcji, prototypów lub funkcjonalności, umiejętność analizy danych ilościowych i metryk biznesowych dotyczących produktu (badania ilościowe), sporządzenie i skuteczna egzekucja strategii designu produktu, w tym proaktywna praca nad designem z członkami zespołu, powiązanie strategii designu ze strategią produktu i firmy, umiejętność klarownego przekazania i wyjaśnienia problemów użytkowników i rekomendowanych rozwiązań do partnerów wewnątrz organizacji, analizę i wiedzę o konkurencyjnych produktach. Rzeczy, o których powinieneś(-aś) wiedzieć : Pracujemy całkowicie zdalnie i nie będziemy tego zmieniać. Jeśli potrzebujesz – mamy też biuro w centrum Poznania. Pracujemy w elastycznych godzinach, równocześnie chcemy, żebyś był dostępny(-a) w Core Hours (10.00 - 15.00). Pracujemy nad rozwojem własnych produktów/aplikacji, dlatego zależy nam na osobach, które mają drive i chcą wygrywać budując sukces rozwijanej in-house marki. Komunikujemy się głównie na Slacku, do spotkań wykorzystujemy Google Meet. Wynagrodzenie i benefity: Dowolna forma zatrudnienia. Multisport, Luxmed, Ubezpieczenie NN. Integracje ogólnofirmowe (2 razy do roku) i zespołowe (zależnie od chęci zespołu). Bonusy okolicznościowe z okazji ślubu dla par dwu- i jednopłciowych, narodzin dziecka oraz wyprawka dla adoptowanego zwierzęcia. Proces rekrutacji: Wysyłasz CV. Przeglądamy Twoje CV, podejmujemy decyzję o dalszych krokach. Screening HR - zapraszamy Cię na spotkanie (około 45 min), na którym poznasz Paulinę (Rekruterkę). Hiring Manager Interview - na tym spotkaniu (około 90 min) poznasz Karola, który będzie prowadził spotkanie oraz Darka, który będzie naszym wsparciem merytorycznym podczas tej rekrutacji. Case Study Meeting - wysyłam zadanie, a następnie zapraszamy Cię na spotkanie (około 90 min), na którym je omówimy. Decyzja - I Ty i my podejmujemy decyzję czy chcemy razem pracować.