Order Management Expert with Danish or Italian

  • Łódź
  • Hrose
Jesteśmy agencją rekrutacyjną, która wspiera w bezpośrednim znalezieniu talentów dla najlepszych pracodawców na rynku. 6 lat prowadzenia projektów rekrutacyjnych umożliwiło wyspecjalizowanie się w obszarach: IT, Manufacturing & Engineering, Finance & Accounting, Marketing, Administrative  &  Customer Support. Dołącz do działu CUSTOMER SERVICES i pracuj w 8 osobowym teamie, gdzie Twój przyszły Team Leader zawsze okazuje wsparcie.  Cały zespół to 30 osób, celem firmy jest długofalowa współpraca. Wdrażaj własne pomysły, rozwijaj umiejętności interpersonalne oraz nawiązuj bliższe relacje.  Aplikuj! To oferujemy Praca nie jest nudna ! Środowisko jest dynamiczne, dlatego jeśli lubisz podejmować samodzielnie decyzje i czasem improwizować, to jest właśnie to. Zadania nie są powtarzalne, a procesy bywają skomplikowane. Czeka Cię wiele wyzwań, Tryb pracy hybrydowej (po okresie próbnym z biura (4 dni), po wdrożeniu 2 dni) , możesz zacząć pracę między 8:00, a 9:00, Różnorodne szkolenia i kursy związane z Twoim rozwojem zawodowym, Wdrażanie własnych pomysłów i możliwość aktywnego uczestnictwa w procesach firmy, Przyjazne środowisko pracy w międzykulturowym zespole. Firma jest międzynarodowa, jednak z atmosferą rodzinną. Można wszystko załatać szybko, a nie jak w dużej korporacji! Multisport,  Wczasy pod gruszą, Medicover – pakiet VIP’owski – raz w roku można przebadać się od stóp do głów – firma pokrywa koszt Dopłata dojazdów rowerem do pracy, a jak wolisz autem – darmowy parking, BRAK wielkich open space. Zakres zadań: Pierwsze tygodnie spędzisz na wdrożeniu, gdzie dokładnie poznasz przyszłe zadania oraz kolegów z pracy, dzięki temu zawsze wiesz co robić Zaopiekujesz się zamówieniami klientów SAP’ie i portalu e-commerce, aby na pewno były zrealizowane poprawnie Będziesz koordynować cały procesu realizacji zamówień (dane podstawowe, ceny, dostępność, zmiany, dostawy oraz obsługę incydentów), dużo od Ciebie zależy, Zarządzanie dostawami i utrzymywanie codziennego kontaktu z zakładami macierzystymi i magazynami w różnych lokalizacjach w Europie. Nie łatwe zarządzanie wierzytelnościami i obsługa faktur oraz not kredytowych/debetowych. Musisz dogadywać się z ludźmi, ale czasem również być stanowcza/y. Dbanie o aktualność cen w SAP. Terminowe odpowiadanie na różne zapytania i doraźne prośby związane z zarządzaniem zamówieniami, pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów i obsłudze incydentów. Będziesz budować długoterminowe relacje z klientami i wewnętrznymi interesariuszami. Opis idealnego kandydata: Bardzo dobra znajomość języka duńskiego lub włoskiego oraz angielskiego i polskiego (poziom B2 to minimum), Doświadczenie w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, logistyce, planowaniu/uzupełnianiu zapasów lub podobnych obszarach, Umiejętność pracy w zespole i rozwiązywania problemów, Bardzo silne umiejętności komunikacyjne,   Rekrutacja: Nawet jeśli nie jesteś "idealny" APLIKUJ ;) Proces rekrutacyjny: Rozmowa telefoniczna (kontakt w ciągu 48h od przesłania CV lub numeru telefonu), Spotkanie z managerem działu w firmie (feedback w ciągu tygodnia od spotkania). Zapraszamy Cię do fantastycznego zespołu, który sprawi, że poczujesz się jak u siebie i rozwiniesz skrzydła! Zapraszam do rozmowy/napisz do mnie: Ewa Burzyńska ewa@hrose.agency , +48 607 690 299  Wygląda interesująco?   Aplikuj! Smile We've find U! :)