Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

  • Łódź
  • Metromakro
Opis firmyJesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.Opis oferty pracyZapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami.Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych.Zarządzanie podległym zespołem pracowników oraz motywowanie i dbałość o ich rozwój.Współpraca z innymi działami w organizacji.Reprezentowanie Makro przed organami kontrolnymi, Klientami, urzędami i instytucjami państwowymi.Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rejestracji sprzedaży oraz obowiązującej dokumentacji.Nadzór nad obsługą Klientów z Unii Europejskiej.Nadzór nad procesem rejestracji Klientów, w tym rejestracji koncesji alkoholowych w bazie Klientów.Nadzór nad procesem obsługi kredytów ratalnych.Wdrażanie i rozwijanie nowych rozwiązań/projektów.Nadzór na prawidłowym przebiegiem procesu reklamacji Klientów. Nadzór nad gospodarką opakowaniami zgodnie obowiązującymi procedurami.Znajomość nowoczesnych rozwiązań z zakresu obsługi Klientów mających na celu poprawę jakości i efektywności pracy działu.Przestrzeganie przepisów BHP i Ż.Wykonywanie innych poleceń Przełożonego związanych z pracą.KwalifikacjeEntuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.Wykształcenie minimum średnie.Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.Dyspozycyjność (praca zmianowa również w weekendy).Dokładność i rzetelność. Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu.Dodatkowe informacjeMamy Ci do zaoferowania:Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.Wynagrodzenie zawsze na czas.System premiowy.Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.Pakiet prywatnej opieki medycznej.Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.Zniżki na zakupy w MAKRO.Dofinansowanie do posiłków.Okazjonalne kości towarowe.Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).Parking pracowniczy.Dofinansowanie do wypoczynku.Nagrody za polecenia pracowników.Rozbudowany pakiet szkoleń wdrożeniowych.Bogatą ofertę dodatkowych programów szkoleniowych prowadzonych w naszej Akademii Inspiracji ().