Rozwijaj się jako Doradca Klienta w Contact Center

  • Wrocław
  • Everuptive SpÓŁka Z OgraniczonĄ OdpowiedzialnoŚciĄ
Szukasz pracy, ale nie masz doświadczenia? Dołącz do działu sprzedaży lub obsługi klienta, który zajmuje się wsparciem klienta od momentu podpisania umowy aż po codzienną obsługę klienta. Weźmiesz udział w szkoleniu i zdobędziesz cenne doświadczenie w kontakcie telefonicznym z klientem. Opis stanowiska Dołączając do zespołu, będą na Ciebie czekać następujące zadania:  obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, maila oraz chatu,  rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Klientów, wsparcie klientów w realizacji dyspozycji bankowych,  prowadzenie sprzedaży produktów dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klientów,  dbanie o pozytywne relacje z Klientami i wizerunek firmy. Wymagania Szukamy osób, które spełniają następujące kryteria dyspozycja na cały etat (w tym do pracy na zmiany): dział sprzedaży pracuje od poniedziałku do piątku, dział obsługi klienta pracuje również w weekendy, wykształcenie minimum średnie, komunikatywność i otwartość, poprawna dykcja i miły głos, sprawna obsługa komputera, programów i aplikacji, otwartość na ciągłą naukę i dostosowują się do zmian. Oferujemy gwarantowaną podstawę miesięczną w wysokości 3300 zł brutto, prowizje za sprzedaż i osiągnięte wyniki, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, płatne 2-tygodniowe szkolenie na początku pracy, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie, system kafeteryjny, który pozwoli m.in. na dofinansowanie do lunchów i bilety do kina, elastyczny grafik, codziennie wsparcie kadry liderskiej. Czeka na Ciebie jasna ścieżka kariery!