Specjalista w Dziale Eksploatacji Gospodarki Mieszkaniowej

  • Czeladź
  • Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Zarząd Czeladzkiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Czeladzi ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: Specjalista w Dziale Eksploatacji Gospodarki Mieszkaniowej Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Czeladź O nas: Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zarządza kilkudziesięcioma nieruchomościami położonymi w Czeladzi, w tym budynkami mieszkalnymi, w których zamieszkuje ok. 10 tys. osób oraz licznymi lokalami użytkowymi i garażami. Nasze wymagania (niezbędne): • wykształcenie średnie • znajomość procesu inwestycyjnego w budownictwie • znajomość przepisów Prawa Budowlanego • znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows, oprogramowania MS Office • umiejętności analityczne • komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, sumienność • wysoka kultura osobista • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu • korzystanie z pełni praw publicznych • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo • prawo jazdy kat. B Nasze wymagania (dodatkowe): • wykształcenie wyższe; • preferowane kierunki techniczne lub techniczno-budowlane lub zarządzanie projektami lub zarządzanie nieruchomościami • doświadczenie w pracy w charakterze kierownika projektu • doświadczenie w pracy w dziale zamówień publicznych • doświadczenie w pracy w podmiocie zajmującym się zarządzaniem nieruchomościami • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu • umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z kontrahentami Twój zakres obowiązków: • przygotowywanie dokumentacji przetargów (np. specyfikacji i projektów umów), we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi np. administracjami osiedlowymi • stałą współpraca z osobami lub podmiotami uczestniczącymi, a następnie wyłonionymi w procedurze przetargowej • współpraca z jednostkami wykonującymi dokumentację projektową (budowlano-wykonawczą) wraz ze sprawdzeniem jej zgodności z wymaganiami oraz przepisami szczegółowymi dotyczącymi danej inwestycji i jej odbiorem • uzyskiwanie stosowanych zgód i pozwoleń na rozpoczęcie robót budowlanych i prac remontowych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego • współpraca z wykonawcami robót budowlanych, nadzór nad prowadzonymi projektami we współpracy z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi np. administracjami osiedlowymi, inspektorem nadzoru • prowadzenie całokształtu spraw w zakresie gospodarki odpadami, w tym m.in. w zakresie: bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) • obsługa programu komputerowego np. wprowadzania danych, fakturowanie • wyjścia w teren np. w celu weryfikacji stanu zasobów • prowadzenie korespondencji oraz przyjmowanie interesantów To oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • przyjazną atmosferę w profesjonalnym zespole • szkolenia • wsparcie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Społecznych Wymagane dokumenty: • list motywacyjny • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż zawodowy • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Warunki pracy: Budynek z barierami architektonicznymi, nie jest wyposażony w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Stanowisko biurowe usytuowane na I piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Bezpłatny parking przy biurowcu. Aplikuj: do 15 marca 2024 r. Aplikuj mailowo na adres: @ w temacie wpisz: „Oferta pracy – specjalista w Dziale ET” lub w formie papierowej na adres: Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa, ul. Szpitalna 9a, 41-250 Czeladź, z dopiskiem , „Oferta pracy – specjalista w Dziale ET”