Inspektor lub specjalista w Dziale Członkowsko – Lokalowym

  • Czeladź
  • Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa
O nas: Czeladzka Spółdzielnia Mieszkaniowa zarządza kilkudziesięcioma nieruchomościami położonymi w Czeladzi, w tym budynkami mieszkalnymi, w których zamieszkuje ok. 10 tys. osób oraz licznymi lokalami użytkowymi i garażami. Nasze wymagania (niezbędne): • wykształcenie wyższe • znajomość przepisów znajomość przepisów Ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych, Ustawy Prawo Spółdzielcze, Ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy, przepisów o ochronie danych osobowych oraz Kodeksu Cywilnego • znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows, oprogramowania MS Office • wysoka kultura osobista • komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, sumienność • umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi • korzystanie z pełni praw publicznych • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo Nasze wymagania (dodatkowe): • preferowane kierunki prawo lub administracja lub zarządzanie nieruchomościami lub ochrona danych osobowych • doświadczenie w pracy w dziale członkowskim spółdzielni lub obsługi prawnej • doświadczenie w pracy w charakterze administratora danych osobowych • doświadczenie w pracy w podmiocie zajmującym się zarządzaniem nieruchomościami • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu • prawo jazdy kat. B Twój zakres obowiązków: • prowadzenie spraw i rejestrów dotyczących lokali mieszkalnych, użytkowych oraz garaży • przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przekształcenia spółdzielczych praw do lokali w prawo odrębnej własności • ustalanie stanu prawnego lokali mieszkalnych i użytkowych na podstawie posiadanej dokumentacji • przygotowywanie umów m.in. najmu lokali, dzierżawę terenu itp. • wystawianie zaświadczeń o tytule prawnym do nieruchomości • prowadzenie spraw samorządowych, teleinformatycznych i organizacyjnych związanych z działalnością Spółdzielni • obsługa posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej • współpraca z Kancelarią Prawną, Komornikami, Urzędem Miasta • opracowywanie informacji i sprawozdań dla GUS, NBP, rzeczoznawców majątkowych • obsługa programu komputerowego np. wprowadzania danych • wyjścia w teren np. w celu weryfikacji stanu zasobów • prowadzenie całości spraw związanych z ochroną danych osobowych w Spółdzielni • obsługa interesantów oraz współpraca merytoryczna z innymi komórkami organizacyjnymi spółdzielni, To oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • przyjazną atmosferę w profesjonalnym zespole • szkolenia • wsparcie z Zakładowego Funduszu Świadczeń Społecznych • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego Wymagane dokumenty: • list motywacyjny • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż zawodowy • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).” Warunki pracy: Budynek z barierami architektonicznymi, nie jest wyposażony w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Stanowisko biurowe usytuowane na parterze budynku. Wejście do budynku wyposażone w podjazd. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Bezpłatny parking przy biurowcu. Aplikuj: do 15 marca 2024 r. Aplikuj mailowo na adres: @ w temacie wpisz: „Oferta pracy – inspektor/ specjalista w Dziale PM” lub w formie papierowej na adres: