Specjalista ds. obsługi klienta

  • Teresin
  • Polskie Młyny S.a

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych; faktur, duplikatów faktur, not korygujących, korekt. Wydawanie przepustek wjazdu/poleceń wydania dla pojazdów wjeżdżających na teren zakładu. Współpraca z działem sprzedaży, logistyki i magazynem. Przyjmowanie zamówień oraz ich wprowadzanie do systemu. Przygotowywanie zleceń transportowych. Telefoniczna obsługa Klientów. CZEGO OCZEKUJEMY?

Wykształcenia min. średniego. Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość pakietu Office (znajomość systemu JDE i Accard+ będzie dodatkowym atutem). Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, dokładności, dyspozycyjności. Umiejętności pracy w zespole. CO OFERUJEMY?

Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo w firmie o stabilnej pozycji na rynku. Możliwość zdobycia nowego doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży. Pracę w przyjaznej atmosferze w zgranym zespole. Pracę w systemie zmianowym (I i II zmiana).