Digital Analyst

  • Wrocław
  • Media Choice
Jakie będą Twoje przyszłe zadania:   gromadzenie i analizowanie danych na potrzeby realizacji kampanii marketingowych, wdrażanie i konfigurowanie narzędzi marketingowych (pomiar zdarzeń, tagi i pixele), przeprowadzanie audytów i wdrożeń narzędzi Google Analytics i Google Tag Manager, w tym trybu uzyskiwania zgody (consent mode), tworzenie raportów wizualnych w technologiach takich jak Power BI/Looker, rozwiązywanie problemów technicznych narzędzi i monitoringu, rozwijanie narzędzi analitycznych w firmie.   Czego oczekujemy:    minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego na tożsamym stanowisku, praktycznej znajomości narzędzi Google Analytics i Google Tag Manager (doświadczenie w pracy z BigQuery oraz server-side Google Tag Managerem będzie dodatkowym atutem), znajomości zagadnień związanych z trybem uzyskiwania zgody (consent mode), doświadczenia w tworzeniu raportów w narzędziach takich jak: Looker, Power BI, zdolności logicznego myślenia, wyciągania wniosków i umiejętności rekomendowania rozwiązań wspomagających decyzje biznesowe, rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, wykorzystywanych w kontaktach z Klientami, proaktywnej postawy skupionej na poszukiwaniu rozwiązań mających wpływ na rozwój analityki w firmie.     Co oferujemy:    zatrudnienie w ramach B2B lub UoP, prywatną opiekę medyczną, dostęp do platformy mybenefit z comiesięcznym doładowaniem, ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie, budżet szkoleniowy na zespół, urodzinowy dzień wolny od pracy, dodatkowe benefity dla osób ze stażem 3+ w Media Choice, praca od godz.: 8:00 lub 9:00.     Tryb pracy: hybrydowo we Wrocławiu lub zdalnie w innym mieście