IT Service Reporting Analyst

  • Warszawa
  • Cloud Recruitment
Szukamy Service Reporting Analyst do wsparcia codziennej pracy związanej z zapotrzebowaniem na raporty usług IT oraz utrzymaniem standardowego, spójnego zestawu raportów i pulpitów nawigacyjnych dla ekosystemu klienta. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za produkcję regularnych raportów, zbilansowanych kart wyników i pakietów prezentacyjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem raportowania, które obejmują śledzenie wydajności usług i raportowanie wskaźników zarządzania, takich jak SLA, KPI, KRI, kontrole IT.    Możliwość 100% pracy zdalnej   Obowiązki: Wspieranie Senior Service Reporting Analyst w celu zapewnienia ekspertyzy merytorycznej dla wszystkich zapytań dotyczących danych związanych z zarządzaniem usługami IT. Odpowiedzialność za tworzenie i utrzymywanie raportów IT i pulpitów nawigacyjnych do użytku przez ekosystem klienta. Pomoc w tworzeniu katalogu raportów IT w celu wsparcia standaryzacji i ponownego wykorzystania oraz zapewnia jego utrzymanie i aktualizację. Zapewnienie możliwości analizy raportów w celu zidentyfikowania trendów w kwestiach związanych z usługami wraz z wglądem w działania, które należy podjąć w celu poprawy wydajności, stabilności, wydajności i skuteczności usług. Odpowiadanie za tworzenie, pomiarów i śledzenie metryk wydajności usług i zarządzania, takich jak SLA, KPI, KRI, kontrole IT itp. w celu zapewnienia utrzymania poziomu usług. Tworzenie regularnych, solidnych raportów serwisowych, dokumentację i materiały prezentacyjne do wykorzystania przez interesariuszy. Wspieranie analizę danych i tworzenie raportów dla przeglądów usług prowadzonych przez SIAM z dostawcami lub wewnętrznymi zespołami IT w celu mierzenia, monitorowania i śledzenia wydajności usług oraz identyfikowania obszarów wymagających poprawy. Wspieranie User Services w tworzeniu raportów dotyczących ryzyka IT. Odpowiadanie za tworzenie uzgodnionych, regularnych raportów, zrównoważonych kart wyników i pakietów prezentacji zgodnie z ustalonymi terminami i harmonogramem raportowania. Wprowadzanie zautomatyzowanych, interaktywnych raportów i pulpitów nawigacyjnych, aby umożliwić interesariuszom uzyskanie potrzebnych danych, kiedy ich potrzebują, aby pomóc w podejmowaniu decyzji. Odpowiedzialność za terminową populację pulpitów nawigacyjnych w uzgodnionych ramach czasowych. Opracowywanie i utrzymywanie materiałów szkoleniowych dotyczących raportowania usług IT oraz wspieranie starszego analityka ds. raportowania w prowadzeniu sesji szkoleniowych dotyczących raportowania usług IT.   Wymagania: Praktyczne doświadczenie w pracy z co najmniej jednym narzędziem do zarządzania usługami, takim jak ServiceNow, BMC Remedy, HPSM lub innym równoważnym standardowym narzędziem ITSM (preferowany ServiceNow). Biegłość w raportowaniu z Service Now - min. 2 lata doświadczenia jako analityk raportów Doświadczenie w Service Now Performance Analytics - min. co najmniej 1,5 roku doświadczenia. Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi raportowych innych firm, takich jak Power BI lub Tableau - min. 1 rok doświadczenia. Doskonałe umiejętności analityczne i raportowania z doświadczeniem w tworzeniu raportów i pulpitów nawigacyjnych. Doświadczenie w analizie danych dotyczących wydajności procesów ITIL. Certyfikat ITIL Foundation. Biegłość projektowaniu raportów / wiedzieć, jak najlepiej zaprezentować dane (wizualizacje), aby umożliwić interesariuszom ich łatwe wykorzystanie.   Pożądane jest doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu raportowania IT. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.  Nasz klient oferuje: Pracę w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Atrakcyjne warunki zatrudnienia. Pracę w zespole profesjonalistów i pasjonatów.