Menedżer w Departamencie Powierniczym

  • Warszawa
  • 0874 Deutsche Bank Polska Spólka Akcyjna (merged Per 31.01.2014)
Description :Stanowisko: Relationship ManagerJednostka: Departament PowierniczyMiejsce pracy : WarszawaZakres obowiązkówwdrażanie i bieżąca obsługa klientów Departamentu Powierniczego w zakresie usług banku powiernika oraz banku depozytariuszabudowanie relacji ze strategicznymi polskimi i międzynarodowymi klientami – wiodącymi instytucjami na polskim rynku kapitałowymzarządzanie dokumentacją dotyczącą relacji z klientamiprzygotowanie i dystrybucja materiałów informacyjnych dla klientówpozyskiwanie i przekazywanie informacji o sposobie funkcjonowania polskiego i zagranicznych rynków kapitałowychaktywny udział w przygotowywaniu ofert współpracy z klientami oraz opracowywaniu odpowiedzi na zapytania ofertowenegocjowanie i zawieranie umów z klientami departamentuaktywna współpraca z innymi Departamentami w obszarze relacji z klientamiudział w projektach z zakresu rozwoju usług i produktów oferowanych przez Departament PowierniczyNasze wymaganiawykształcenie wyższe (preferowane kierunki w obszaru funkcjonowania rynków kapitałowych)wiedza z zakresu funkcjonowania rynków kapitałowych oraz instrumentów finansowychco najmniej 7 lat doświadczenia w pracy w instytucji finansowejco najmniej 5 lat doświadczenie w pracy z klientamiznajomość polskich i unijnych regulacji dotyczących rynków kapitałowychkomunikatywność i wysoko rozwinięta kultura osobista kreatywność i wytrwałość w rozwiązywaniu problemówbiegla znajomość języka polskiego i angielskiegodoświadczenie w pracy w obszarach powiernictwa i / lub banku depozytariuszaCechy osobowości i umiejętnościumiejętność pracy w zespolesamodzielność w identyfikacji i realizacji zadań priorytetowychumiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasudoświadczenie w pracy projektowej wymagającej terminowej realizacji zadańdoświadczenie w nawiązywaniu i budowaniu relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymidyspozycyjność (pełny etat)To oferujemydoświadczenie w pracy w międzynarodowej organizacji, jednym z wiodących w Polsce banków świadczących usługi powiernicze oraz banku depozytariuszamożliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowychhybrydowy model pracynowoczesne, dobrze skomunikowane biuro zlokalizowane w centrum miastacodzienna możliwość praktycznego posługiwania się językiem angielskim i niemieckimprzyjazna atmosfera pracyOur values define the working environment we strive to create – diverse, supportive and welcoming of different views. We embrace a culture reflecting a variety of perspectives, insights and backgrounds to drive innovation. We build talented and diverse teams to drive business results and encourage our people to develop to their full potential. Talk to us about flexible work arrangements and other initiatives we offer.We promote good working relationships and encourage high standards of conduct and work performance.