Technical Account Manager

  • Warszawa
  • Yellow Brick Road
Międzynarodowe środowisko pracy, szybko rozwijająca się produktowa firma technologiczna?   Brzmi ciekawie?   Mamy coś dla Ciebie.   Nasz klient to polska firma technologiczna z branży digital, obecna w 60 krajach. W związku ze wzrostem biznesu, szukamy Technical Account Managera.     Jako Technical Account Manager dołączysz do 14 osobowego zespołu zlokalizowanego w Warszawie i w Krakowie.    Współpraca z klientem odbywa się w jednym z dwóch modeli:  direct (klienci strategiczni), “zwinnym” (plug and play, mniejsi klienci, long-tail).    Praca odbywa się w trybie hybrydowym (2-3 dni w tygodniu z biura w Warszawie lub w Krakowie).   Do Twoich zadań jako Technical Account Managera należeć będzie   utrzymywanie dobrej relacji z klientem założenie konta klienta we wszystkich systemach firmy wygenerowanie produktu (skrypt w JavaScript który wyświetla reklamy tak, gdzie jest to potrzebne, bez udziału klienta) ustawienie parametrów skryptu, przetestowanie go, wygenerowanie skryptu za pomocą specjalnego narzędzia, koordynację procesu wdrożenia u klienta. Parametryzacja wymaga umiejętności czytania kodu w JavaScript, rozumienia składni i pracy na gotowych komponentach. Większe zmiany zlecane są programistom w formie zadań w systemie Jira. analiza danych generowanych przez produkt w celu optymalizacji jego działania i propozycji sprzedaży dodatkowych funkcjonalności dodatkowa, “miękka” sprzedaż” istniejącym klientom (upselling/cross-selling)    Widełki wynagrodzenia:  B2B   6500 - 10000 PLN +  VAT miesięcznie + premia zależna od wyniku (500 - 1000 zł miesięcznie) UoP 5500 - 8300 PLN brutto miesięcznie + premia zależna od wyniku (500 - 1000 zł miesięcznie)   Kultura firmy   dynamiczna kultura pracy, oparta na wymianie wiedzy i uczeniu się (dużo specyficznego, branżowego know-how, którego uczysz się współpracując z zespołem) firma chętnie zwiększy Twój zakres odpowiedzialności, oferując Ci stanowisko, na którym będziesz musiał się sporo nauczyć wielonarodowe środowisko (w biurze w Warszawie można spotkać przedstawicieli ponad 10 narodowości, większość klientów jest za granicą) elastyczne warunki pracy - możliwy jest hybrydowy tryb pracy, firma dostosuje się do potrzeb, jeśli umówicie się na konkretny wynik   Oczekiwania wobec Ciebie   budujesz i utrzymujesz dobrą relację z klientem priorytetyzujesz zadania, dobrze zarządzasz swoją pracą poprawnie przeprowadzasz wdrożenia bezbłędnie generujesz produkty i dbasz o sprawną implementację przypominasz klientowi o wdrożeniu produktu, jeśli nie zrobił tego od razu poprawnie prowadzasz proces wdrożeniowy optymalizujesz produkt tak, żeby generował małą ilość błędów analizujesz, jakich dodatkowych produktów i usług Twój klient mógłby potrzebować i je proponujesz   Jeśli spełnisz oczekiwania, otwierają się następujące możliwości   objęcie stanowiska managerskiego awansu poziomy do zespołu deweloperskiego lub do działu sprzedaży   Dodatkowo mój klient oferuje   możliwość rozwijania się w biznesie międzynarodowym - międzynarodowy zespół, większość klientów za granicą elastyczny tryb pracy - zespół pracuje hybrydowo zdecydowaną preferencję dla kandydatów z wewnątrz firmy przy awansach managerskich możliwość bardzo szybkiego nauczenia się specyfiki branży programmatic Potrzebujemy, żebyś miał   doświadczenie i umiejętności w obsłudze klienta w branży technologicznej podstawową znajomość HTML, CSS, javascript (pozwalająca na rozumienie kodu i dokonywanie podstawowych modyfikacji), lub gotowość do szybkiej nauki w tym zakresie znajomość środowiska www (umiejętność podstawowej diagnozy błędów, symulacja na różnych urządzeniach, apple, android, itd...)  lub gotowość do szybkiej nauki w tym zakresie znajomość języka angielskiego, pozwalającą na swobodną komunikację   Chcesz dowiedzieć się więcej? Zaaplikuj, porozmawiamy!