Regionalny koordynator sprzedaży

  • Wrocław
  • Five Oclock
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko: Regionalny koordynator sprzedaży we Wrocławiu ZAKRES ZADAŃ: Zarządzanie sprzedażą w 7 salonach sprzedaży na podległym terenie: koordynowanie pracy 5-7-osobowych zespołów sprzedażowych w 7 sklepach stacjonarnych zlokalizowanych w galeriach handlowych - zapewniając realizację celów sprzedażowych, a tym samym premie dla Ciebie i Twoich zespołów  planowanie i analiza procesu sprzedaży, kontrola i analiza wyników, odpowiedzialność za realizowanie założonych celów, tworzenie i analiza raportów handlowych zarządzanie budżetem 7 salonów sprzedaży, prowadzenie rozliczeń sprzedaży, nadzorowanie i rozliczanie działań sprzedażowych na podległym terenie (Wrocław: 3 sklepy, Łódź: 3 sklepy, Konin: 1 sklep) regularna analiza budżetu i kosztów danego sklepu w odniesieniu do jego bieżącej kondycji - redukowanie, podnoszenie kosztów - adekwatnie do sytuacji (we współpracy z Analitykiem finansowym) aktualizacja planów budżetowych w związku z sezonowością (sezon letni, zimowy, świąteczne wyspy sprzedażowe) oraz zmieniającej się  sytuacji rynkowej (we współpracy z Analitykiem finansowym) inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży: regularne monitorowanie pracy pracowników, udzielanie feedbacku, coaching i mentoring dla pracowników, zgłaszanie zapotrzebowania na szkolenia sprzedażowe i produktowe zbieranie informacji od pracowników sklepów nt. bieżących potrzeb klientów sklepów i przekazywanie ich do Działu Produktu wdrażanie i utrzymywanie najwyższych standardów obsługi klienta Zarządzanie zespołem kierowników i sprzedawców: wspieranie 37 pracowników salonów sprzedaży (Wrocław: 3 sklepy - 17 osób, Łódź: 3 sklepy - 15 osób, Konin: 1 sklep - 5 osób) w ich codziennych obowiązkach: bycie w stałym kontakcie (osobistym, online, mailowym, telefonicznym), dbanie o dobrostan, motywowanie, docenianie, rozwijanie potencjału – by Twój zespół był zmotywowany i dumny, że pracuje w Five o’clock budowanie zgranego zespołu i zaangażowania pracowników, dbanie o relacje w zespole, reagowanie na zgłaszane trudności, rozwiązywanie konfliktów, integrowanie zespołu (spotkania integracyjne, jubileusze, paczki świąteczne) udzielanie systematycznego i wspierającego feedbacku, prowadzenie ocen okresowych pracowników prowadzenie regularnych spotkań online dla kierowników sklepów oraz zespołów sprzedażowych poruszających bieżące zagadnienia zgłaszanie potrzeb szkoleniowych (szkolenia sprzedażowe, produktowe, z kompetencji miękkich) do działu HR planowanie zatrudnienia, zgłaszanie potrzeb rekrutacyjnych do działu HR, udział w procesach rekrutacji jako Hiring Manager współpraca z Działem HR i Działem Kadr w zakresie: zawierania, wypowiadania i przedłużania umów, ustalania wynagrodzeń i podwyżek, przydzielania premii, systemów motywacyjnych Organizacja pracy salonów sprzedaży: organizacja pracy i odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie sklepów systematyczne odwiedzanie podległych sklepów 1 - 2x/mc monitorowanie jakości pracy i standardu obsługi klienta, standardów Visual Merchandisingu analiza poprawności szablonów grafikowych, zatwierdzanie grafików pracy tworzonych przez kierowników sklepów (liczby godzin pracy, urlopów)  delegowanie pracowników pomiędzy sklepami, organizowanie kadry w sezonie chorobowym, urlopowym, świątecznym wspieranie zespołów sprzedażowych podczas wizytacji PIH, PIP, Sanepid, IJHARS budowanie nowych zespołów sprzedażowych przy otwarciu nowych sklepów - ustalanie struktury zespołu sprzedażowego nowo otwieranego sklepu, w odniesieniu do profilu miejsca/lokalizacji koordynowanie akcji sezonowych i świątecznych zgodnie ze strategią marki organizacja pracy wysp sprzedażowych w okresie okołoświątecznym dbanie o przepływ informacji i skuteczną komunikację między Działem Sprzedaży i innych działów  (m.in. Dział Techniczny, Dział IT, Dział HR, Dział Logistyki) ścisła współpraca z Superwizorem i Visual Merchandiserem, Działem Marketingu - realizacja wszystkich zaleceń dotyczących budowania marki firmy i dbałości o wizerunek sklepów organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych we współpracy z Działem HR i Administracji przygotowanie sprawozdań i raportów z prowadzonych działań (m.in. dla Superwizora i zarządu) NASZE WYMAGANIA: kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu kilkoma rozproszonymi zespołami sprzedażowymi jednocześnie (sklepy stacjonarne w branży m.in. HORECA, FMCG, marki premium i luksusowe)  doświadczenie na stanowisku menadżerskim/kierowniczym w dziale sprzedaży umiejętność budowania zgranych zespołów, nastawienie na podniesienie efektywności sprzedaży, maksymalizację wyników sprzedażowych i optymalizację kosztów działalności wykształcenie wyższe, np. ekonomia, zarządzanie, finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi wysoka etyka zawodowa, uczciwość i lojalność, kultura osobista i biznesowa umiejętności analityczne, rozumienie liczb i zestawień, wskaźników, biegłe posługiwanie się arkuszem kalkulacyjnym (mile widziana podstawowa wiedza w zakresie finansów) znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta, zachowań konsumenckich, umiejętności negocjacyjne, przedsiębiorczość umiejętność facylitowania pracy zespołu, angażowania zespołu do osiągania celów sprzedażowych, budowanie motywacji, delegowania zadań, udzielania feedbacku, egzekwowania realizacji zadań gotowość do regularnych wyjazdów służbowych i do pracy w terenie podczas kilkudniowych delegacji bardzo dobra obsługa komputera, komunikatorów online (np. Zoom, Google meet, MS Teams), pakietu MS Office (szczególnie Excel) Będziesz się czuć komfortowo w tej pracy jeśli: posiadasz naturalne cechy lidera, kompetencje menedżerskie, trenerskie i coachingowe, pracujesz nad swoim rozwojem, skutecznie motywujesz, delegujesz i egzekwujesz realizację zadań podległego zespołu potrafisz samodzielnie zorganizować swoją pracę (zaplanować, określić wartość i priorytet zadań), zarządzać zadaniami bez nadzoru przełożonego i elastycznie łączyć pracę stacjonarną z wyjazdami na 2-5 dni cechuje Cię zaangażowanie, inicjatywa i skuteczność w działaniu, silna orientacja na wyniki i konsekwencja w dążeniu do celu jesteś osobą komunikatywną, bezkonfliktową, lubisz kontakt z ludźmi, łatwo nawiązujesz relacje proponujesz zmiany i optymalizacje, poszukujesz rozwiązań, masz pozytywne nastawienie do zmian, dobrą energię masz odwagę nazywać rzeczy po imieniu, zwracać uwagę na błędy, pilnować deadline’ów, monitorować KPI masz poczucie estetyki, naturalnie zwracasz uwagę na wygląd, wystrój, wizerunek, lubisz przebywać w ładnych pomieszczeniach OFERUJEMY: pracę w trybie zadaniowym i równoważnym systemie czasu pracy pracę hybrydową i mobilną w regionach (Wrocław - 3 sklepy, Łódź - 3 sklepy, Konin - 1 sklep) z możliwością korzystania z biura we Wrocławiu i Lubinie bezpośrednią współpracę z twórcą i głównym kiperem marki Five o’clock wsparcie Superwizora sieci salonów sprzedaży i zespołu Regionalnych koordynatorów sprzedaży rabat pracowniczy na asortyment Five o’clock i dostęp do najlepszych herbat i kaw z całego świata ubezpieczenie grupowe, laptop, telefon i samochód służbowy z możliwością użytkowania do celów prywatnych pełne przeszkolenie i program wdrożeniowy na stanowisko: solidnie przygotujemy Cię do pracy, zapewnimy życzliwe wsparcie, bieżące konsultacje i możliwość uczenia się od zespołu specjalistów na każdym etapie pracy dobrą, koleżeńską atmosferę, udział w wewnętrznych inicjatywach pracowniczych, wsparcie działu HR  realny wpływ na rozwój marki premium, kształtowanie i rozwój Działu Sprzedaży w pracy pełnej wyzwań, w gronie pasjonatów herbat i kaw stabilne zatrudnienie w firmie z 30 letnim doświadczeniem i rodzinną atmosferą wybór formy zatrudnienia i wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia (podstawa + premia od wyników sprzedaży): umowa o pracę 8 000 - 14 000 zł brutto, B2B 10 000 - 17 000 zł netto + VAT