Media Planner

  • Wrocław
  • Media Choice
Jeśli doskonale wiesz, czym zajmuje się dom mediowy. Znasz pojęcia AFFINITY INDEX, ROAS, czy CTR i potrafisz z nich korzystać w praktyce. Odnajdujesz się w roli Frontmana, czyli masz umiejętność wychodzenia naprzeciw różnym sytuacjom  .. to czekamy właśnie na Ciebie!    Twoje przyszłe zadania:   opracowywanie media planów dla wybranych klientów, udział w procesie zakupu mediów online, tworzenie analiz i rekomendacji na potrzeby kampanii mediowych, współpraca z partnerami biznesowymi – negocjowanie ofert, budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami, monitoring i rozliczanie działań reklamowych pod kątem KPI, tworzenie analiz, raportów i rekomendacji mediowych na potrzeby Klientów, przygotowywanie oraz prezentacja przed klientem raportów post-buy, w tym prowadzenie spotkań, aktywne śledzenie nowinek branżowych i umiejętność wykorzystania tej wiedzy w innowacyjne i optymalne rozwiązania dla klientów. Czego od Ciebie oczekujemy:   co najmniej 2,5 letniego doświadczenie w planowaniu optymalnych kanałów mediowych dla kampanii marketingowych, zakupie mediów, monitoringu i optymalizacji kampanii, dobrej znajomości struktury mediów na rynku polskim, praktycznej umiejętności analizy danych z wykorzystaniem takich wskaźników, jak: AFFINITY INDEX, ROAS, CTR, GRP, CR, znajomości narzędzi: AdReport, Adreal, Arianna, Gemius Megapanel, TGI, Google Analytics 4 oraz umiejętności wyraportowania danych z panelów reklamowych: Meta Ads, Google Ads, Display&Video 360, by MS Office a w szczególności Excel nie miał przed Tobą tajemnic, umiejętności budowania trwałych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów i odpowiedniego reagowania na pojawiające się wyzwania w tej współpracy, doświadczenia w przygotowaniu prezentacji post-buy w tym umiejętności tworzenia wniosków i rekomendacji do podsumowania kampanii, umiejętności prezentacji ofert oraz wniosków z realizacji kampanii przed klientem, wysokiego poziomu samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania, bycia jednocześnie organizatorem, negocjatorem i kreatorem, umiejętności pracy pod presją czasu, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.  Co oferujemy: zatrudnienie w ramach B2B, premię miesięczną po osiągnięciu określonego KPI, prywatną opiekę medyczną, dostęp do platformy mybenefit z comiesięcznym doładowaniem, ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie, budżet szkoleniowy, urodzinowy dzień wolny od pracy, dodatkowe benefity dla osób ze stażem 3+ w Media Choice, praca od godz.: 8:00 lub 9:00, możliwość pracy w trybie hybrydowym lub zdalnym dla osób spoza Wrocławia.