Account Executive

  • Warszawa
  • Kerris
O nas KERRIS to dynamicznie rozwijająca się agencja digital 360 o globalnym zasięgu działania i solidnej pozycji na rynku. Specjalizujemy się w realizacji projektów na 12 międzynarodowych rynkach dla wiodących marek, domów mediowych i startupów. Łączymy w sobie doskonałe kompetencje performance marketingowe, strategiczne oraz kreatywne, co przynosi klientom firmy realne korzyści biznesowe. Nasz zespół wyróżnia się głębokim zrozumieniem technologii i biznesu, a także zdobył wiele polskich oraz międzynarodowych nagród i wyróżnień, takich jak Diamenty Forbesa. Opis stanowiska Rozwijaj się z nami jako Account Executive! W naszym zespole czekają na Ciebie fascynujące wyzwania, które pozwolą Ci doskonalić swoje umiejętności i zdobywać nowe doświadczenia. W KERRIS cenimy inicjatywę, kreatywność i innowacyjność, dlatego będziemy wspierać Cię w realizacji własnych pomysłów. Dodatkowo, w naszej agencji masz realny wpływ na rozwój swojej kariery :) Twój zakres obowiązków Budowanie długotrwałych, autentycznych relacji z klientem, a także dbanie o stały rozwój tych relacji i szukanie możliwości rozwoju klienta Przygotowywanie regularnych ofert, kosztorysów, prezentacji harmonogramów i raportów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów Codzienna, samodzielna obsługa klientów, w tym skuteczna komunikacja i koordynacja działań z klientami Współpraca z innymi działami agencji w celu efektywnej realizacji projektów Wspieranie klientów w osiąganiu ich celów biznesowych Zaangażowanie w spotkania przetargowe oraz wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów Wsparcie w procesach negocjowania i koordynacji umów, kontrola kosztów projektowych oraz opłacanych przez klienta faktur Wsparcie podczas spotkań z klientami i prezentacji konceptów kreatywnych Nasze wymagania Min. 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta, preferowana znajomość branży reklamowej lub marketingowej Doskonałe umiejętności komunikacyjne Zdolność budowania pozytywnych relacji biznesowych Znajomość zagadnień z obszaru marketingu Umiejętność prowadzenia negocjacji Umiejętność analizowana danych i przedstawiania wniosków i rekomendacji. Mile widziana wiedza z obszaru Performance Marketing Wymagania względem każdego członka zespołu KERRIS Zrozumienie celu realizowanych działań, zadawanie nie tylko pytań “Co? ” i “Jak? ”, ale również “Dlaczego? ”, “W jakim celu? ”. Komunikatywność, pozytywne nastawienie i współpraca z zespołem. Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość – nawet jeśli nikt nie patrzy. Otwarty umysł, zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy oraz chęć podejmowania wyzwań. Znajomość j. angielskiego min. w stopniu B2. Wynagrodzenie 6-8 PLN netto + VAT w oparciu o współpracę B2B Dodatkowe powody, aby z nami pracować Duża sprawczość, decyzyjność i możliwość wdrażania swoich pomysłów Możliwość pracy zdalnej Benefity: Multisport, ubezpieczenie zdrowotne, wellbee, budżet szkoleniowy Praca w młodym, interdyscyplinarnym i pełnym energii zespole oraz luźna, ale profesjonalna atmosfera 2 dnia pracy w biurze KERRIS, pozostałe dni zdalnie  Współpraca z przełożonym, któremu zależy na Twoim rozwoju i dobrostanie