Marketing Technology Consultant

  • Warszawa
  • Yotta
Opis firmyYOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii. Specjalizujemy się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych. Jesteśmy częścią Publicis Groupe, a swoje doświadczenie opieramy na wieloletniej współpracy z klientami agencji mediowych, kreatywnych, performence’owych, commerce’owych, influencerskich i PRowych. W agencji YOTTA potrafimy patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Poprzez lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych mamy realny wpływ na wzrost biznesu Klientów.Opis oferty pracyCzym się będziesz zajmować? Analizowanie potrzeb biznesowych naszych klientów i doradztwo w zakresie technologicznych rozwiązań marketingowych;Tworzenie prezentacji produktowych i sprzedażowych opartych o rozwiązania YOTTA odpowiadających na potrzeby biznesu;Współpraca z ekspertami z zespołu TAAG (Technology and Activation Groupe) w celu opracowania rozwiązania i dopasowania oferty;Prowadzenie projektów z siecią, dostawcami i partnerami;Bycie na bieżąco ze zmianami produktów i nowościami na rynku rozwiązań AdTech/MarTech.KwalifikacjeDołącz do nas, jeśli:Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z technologią marketingową lub marketingiem po stronie agencji, klienta lub firmą konsultingową (związanych z inicjatywami technologii marketingowych);Lubisz współpracę z klientami – zarówno tymi wewnętrznymi jak i zewnętrznymi;Znasz stack Google Marketing Platform - sposób działania narzędzi, kluczowych features i ich wykorzystania w kampaniach klienta;Możesz pochwalić się praktyczną znajomością przynajmniej jednego narzędzia ze stacku GMP lub Adform;Znasz pojęcia first-party, second-party i third party data, sposoby wykorzystania danych oraz rozwiązania cookieless;Rozumiesz przepływ danych i integrację technologii;Posiadasz umiejętność tłumaczenia technicznych zagadnień w prosty sposób z fokusem na korzyści biznesowe;Potrafisz komunikować się w języku angielskim płynnie i bez stresu.Mile widziane: Znajomość innych systemów AdTech np. Adobe, Adform, Salesforce, Marketing Automation, Data Management PlatformDodatkowe informacjeW zamian zapewniamy:Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej;Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi;Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.);Dużą elastyczność pracy (pracujemy w modelu hybrydowym);Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku oraz dostęp do wewnętrznej platformy Home Swap Home;Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii.W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.