Specjalista H&R - kadry i płace

  • Opole
  • International Automotive Components

Twój zakres obowiązkówProwadzenie administracji kadrowej (obsługa procesów zatrudniania, prowadzenie akt personalnych oraz innych dokumentów związanych z trwaniem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy); ewidencja danych kadrowychPrzygotowywanie danych do listy płac, współpraca z dostawcą usług płacowychBieżąca obsługa pracownikówWsparcie w przygotowywaniu raportów i analizUdział w innych projektach i inicjatywach HRNasze wymaganiaWykształcenie wyższe, kierunkoweDoświadczenie w prowadzeniu administracji personalnej- warunek koniecznyAktualna i praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznychDoświadczenie w pracy z Klientem wewnętrznymDoskonałe zdolności interpersonalne oraz budowania relacjiNastawienie na generowanie rozwiązań, zaangażowane i zorientowane na rozwijanie wiedzy i umiejętnościPosługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym