Doradca ds. obsługi klienta z niemieckim

  • Opole
  • Capita
Jako Doradca ds. obsługi klienta w Capita dołączysz do zespołu osób wspierających naszych klientów z branży telekomunikacyjnej. Twoimi zadaniami będą: telefoniczna obsługa klienta, rozwiązywanie problemów użytkowników, odpowiadanie na pytania oraz indywidualne dopasowywanie i przedstawianie nowych ofert produktowych klientom. Twój zakres obowiązków: Przyjmowanie telefonów przychodzących Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące rachunków, umów, zmian taryf Przygotowywanie ofert taryfowych i zmian taryf Przyjmowanie rezygnacji z umów Wsparcie w zakresie kart SIM (blokada karty, zlecenie wysyłki nowej karty) Nasze wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 lub wyższym Doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne Wysoki poziom kultury osobistej oraz nastawienie na klienta Mile widziane: Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta Podstawowa znajomość języka angielskiego Oferta dla Ciebie: Program wsparcia psychologicznego dla Ciebie i Twoich bliskich Atrakcyjna, rynkowa oferta finansowa Bonus za performance (dodatkowe 1000 zł brutto w zależności od wyników) Dodatkowy dzień wolny na wolontariat Pracę w modelu zdalnym Dostęp do różnorodnych grup pracowniczych oraz programów mentoringowych Możliwość dołączenia do grona trenerów wewnętrznych Pakiet medyczny Luxmed oraz dodatkowe ubezpieczenie Generali Karta Multisport Plus / Classic lub system Multikafeteryjny Naprawdę dobra atmosfera pracy oraz 30-minutowa przerwa wliczona w godziny pracy Mental Health Helpline - darmowa platforma wsparcia psychologicznego, psychoterapeutycznego i coachingowego dla naszych pracowników