Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników

  • Warszawa
  • Polkomtel Sp. Z O.o.
Wymagane, Active DirectorySystem operacyjny, macOS, LinuxTwój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników w zakresie problemów IT;, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i rejestracja w systemie;, Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji;, Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych oraz sieciowych;, Konfigurację i konserwację sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych;, Instalację i konfigurację oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych;, Współpraca z innymi grupami wsparcia i zespołami IT w firmie.Wykształcenie min. średnie (kierunek informatyka lub pokrewne);, Biegła znajomość Windows 7/10/11 Pro, MS Office, Active Directory;, Znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN;, Wysoki poziom komunikatywności;, Umiejętność pracy samodzielnej oraz zespołowej;, Zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów;, Duża odporność na stres;, Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;, Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i rozumienie dokumentacji technicznej;, Prawo jazdy kat. B.Mile widziane, Znajomość SCCM (mile widziana);, Znajomość systemu Linux, MacOS, urządzeń Apple.To oferujemy, Pracę na odpowiedzialnym stanowisku w dynamicznie rozwijającej się Grupie Kapitałowej;, Dostęp do nowych technologii;, Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych;, Miłą atmosferę pracy;, Atrakcyjne warunki zatrudnienia.Benefity, dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków, ubezpieczenie na życie