Dyrektor Handlowy

  • Łódź
  • Ipf Group S.a.
Naszym Klientem jest firma z kilkudziesięcioletnią tradycją w produkcji i sprzedaży profesjonalnych rozwiązań dla przemysłu. Obecnie poszukujemy Dyrektora Handlowego, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie kilkuosobowym działem sprzedaży i wsparcie techniczne. Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – czekamy na Twoją aplikację! Oferujemy Odpowiedzialne stanowisko pozwalające na samodzielność w ramach obowiązków zawodowych. Rozwój zawodowy w firmie działającej międzynarodowo. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy. Obowiązki Zarządzanie i rozwój kilkuosobowego zespołu sprzedaży i wsparcia technicznego, w tym rekrutację, motywację, ocenę pracowników oraz monitorowanie efektywności podejmowanych działań handlowych. Planowanie i realizowanie strategii i celów sprzedażowych zgodnie z polityką handlową firmy i oczekiwaniami rynku. Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami i partnerami biznesowymi, w tym negocjowanie warunków współpracy i umów handlowych. Monitorowanie i analizowanie rynku i konkurencji, w tym identyfikowanie szans i zagrożeń dla firmy oraz dostosowywanie oferty do potrzeb i preferencji klientów. Współpraca z innymi działami firmy, w tym z europejskimi strukturami i zarządem, marketingiem, logistyką i finansami, w celu zapewnienia najwyższej jakości produktów i usług oraz zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów. Wymagania Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki handlowe, techniczne. Minimum 5-letnie doświadczenie w strukturach handlowych w tym min. 3 lata na stanowisku kierowniczym. Znajomość rynku produktów i rozwiązań dla przemysłu. Doświadczenie we współpracy z firmami produkcyjnymi oraz klientami na rynku tradycyjnym (dystrybutorzy). Umiejętność tworzenia planów sprzedażowych, budżetowych. Ugruntowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem, procesach jego tworzenia, restrukturyzacji. Umiejętność pracy ze strukturą rozporoszoną, wyznaczania celów, motywowania, inspirowania. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne. Silna orientacja na realizację wyznaczonych celów sprzedażowych. Umiejętność pracy pod presją czasu. Bardzo dobra organizacja czasu pracy własnego oraz podległego zespołu. Samodzielność w podejmowaniu decyzji i wykonywaniu zadań. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (poziom min. B2).