Pracownik obsługi sekretariatu

  • Łódź
  • Klient Portalu Praca.pl
Opis stanowiska administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa spotkań i eventów firmowych, współtworzenie programów EB, zarządzanie flotą samochodową - ubezpieczenia, opłaty abonamentowe, zakup, przeglądy, naprawy, współpraca serwisami i firmami zewnętrznymi, pomoc przy innych zleconych zadaniach. Wymagania pozytywne nastawienie do pracy, dostępność do pracy w godzinach 08:00-16:00, komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne dostosowanie stylu pracy do stanowiska reprezentującego firmę, wykształcenie min. średnie - może być w trakcie studiów, umiejętność samodzielnego organizowania własnej pracy, kreatywność podczas organizacji eventów, chęć tworzenia programów EB, dyskrecja: Zachowanie pełnej poufności w kwestiach dotyczących firmy oraz pracowników, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, zwłaszcza Excel, Power Point, prawo jazdy kat. B. Oferujemy pracę w stabilnej firmie w międzynarodowym, ambitnym, kreatywnym zespole, perspektywę rozwoju w organizacji i poszerzania zakresu odpowiedzialności w zależności od samodzielnych chęci rozwoju, otwartość na proponowane zmiany, ulepszenia w zakresie zajmowanego stanowiska, atrakcyjny pakiet benefitów, parking dla pracowników.