Growth Marketing Lead Meta and Google Ads

  • Łódź
  • Giganci Programowania
Cześć, tu  Giganci Programowania  ( Coding Giants )! Naszą misją jest rozwijanie młodych talentów i pokazania im, że świat programowania i IT jest fascynujący i dla każdego! W duchu tej misji edukujemy onlinowo i stacjonarnie dzieci i młodzież z różnych języków programowania i nie tylko, wspierając budowanie kompetencji przyszłości, a to wszystko pod okiem wyjątkowych trenerów!Po kilku latach rozwoju na rynku polskim, postanowiliśmy podbić świat i tak możesz nas spotkać już m.in. w Hiszpanii, Włoszech, Niemczech i wielu innych krajach! A to wszystko za sprawą fantastycznego teamu, który każdego dnia szerzy Gigantową misję. Aktualnie możesz stać się częścią naszego GIGA teamu i dołączyć do nas na stanowisko Growth Marketing Lead (Meta and Google Ads) i wesprzeć nasz rozwój.    Szukamy Ciebie, jeśli: masz min. 3 lata na stanowisku eksperckim/managerskim o podobnym zakresie działań, performance marketing znasz wzdłuż i wszerz, zarówno od strony strategicznej, jak i podejścia “hands-on”, masz doświadczenie z pracą na dużych budżetach reklamowych i umiesz nimi dobrze zarządzać, masz doświadczenie w tworzeniu strategii performance marketingowej B2C  implementacji performance marketingu na odpowiednich etapach lejka (super, jeśli pracowałeś_aś z kursami/szkoleniami), potrafisz wymyślać, ustawiać i optymalizować kampanie performance marketingowe  (w szczególności  Google Ads i Meta Ads ), ustawiłeś_aś kampanie płatne nie tylko na rynku polskim, ale również europejskim, masz doświadczenie w testach marketingowych i szukaniu nowych ścieżek/kanałów dotarcia do klienta, potrafisz analizować dane i wyciągać z nich wnioski,  a na ich podstawie tworzyć raporty i rekomendacje, masz szeroką wiedzę dot. metryk performance marketingowych (dobrze wiesz, czym są np. CPA, CPL, CAC, FTB lub ROI), doskonale znasz pojęcia takie, jak: strategia marketingowa, lejek marketingowy, lead generation, świetnie zarządzasz swoim czasem oraz pracą i umiesz dzielić się wiedzą z innymi, potrafisz briefować i współpracować z innymi działami np. content marketingu czy sprzedaży, cechują Ciebie:  odpowiedzialność za zadania, proaktywność, samodzielność i innowacyjność, wiesz czym jest kultura feedbacku i stale dążysz do rozwoju siebie i zespołu, szukając rozwiązań, a nie problemów , last but not least,  znasz takie narzędzia, jak: Google Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, DV360, YT Ads, Meta Ads, GA4.    Dodatkowo, zdobędziesz ekstra punkty za: praktyczną wiedzę z obszaru SEO, marketing automation i afiliacji, masz doświadczenie w kampaniach B2B, znasz się dobrze z takimi narzędziami, jak: TikTok Ads, LinkedIn Ads, Looker Studio, posiadasz doświadczenie w pracy w startupie, brałeś_aś udział w tworzeniu całościowych strategiach marketingowych.   Na co dzień będziesz zajmować się: kompleksowym zarządzaniem płatnymi kampaniami, w tym: planowanie, uruchamianie, optymalizacja kampanii, zarządzanie budżetem i raportowanie wyników, codzienną pracą na kanałach performance marketingowych i dbaniu o efektywność kampanii (głównie Google i Meta Ads), tworzeniem i optymalizacją strategii performance marketingowej, współtworzeniem całościowej strategii marketingowej dla Gigantów Programowania, tworzeniem i wdrażaniem procesów oraz dobrych praktyk z zakresu performance marketingu, prowadzeniem testów kampanii płatnych i szukaniem nowych ścieżek dotarcia do klienta, współpracą z innymi działami firmy, w tym m.in. z działem content, PR i sprzedaży w celu realizacji celów biznesowych firmy, analizowaniem przeprowadzanych kampanii, a następnie wyciąganiem na podstawie danych wniosków i tworzeniem raportów oraz rekomendacji dla zarządu, rozwijaniem swoich umiejętności w obszarze performance marketingu, wspieraniem i rozwijaniem umiejętności digital marketingowych całego działu Performance Marketingu, tworzeniem briefów dla działu kreatywnego w celu zapewnienia wysokiej jakości kampanii płatnych.   Otrzymasz od nas:  konkurencyjne   wynagrodzenie, pełną swobodę w wyborze rodzaju umowy, ️ pracę w bardzo elastycznym trybie hybrydowym lub zdalną, ️ elastyczne godziny startu pracy  między 7:00, a 10:00 (rozumiemy też jeśli np. musisz wyskoczyć do lekarza), ️ dogodną lokalizację biura (ul. Słomińskiego 15) z bardzo dużą ilością komunikacyjnych połączeń i możliwości dojazdu, które jest sercem naszej organizacji,   służbowy sprzęt , aby wykonywać swoją pracę przyjemnie i efektywnie, dofinansowanie do karty  MultiSport  i prywatnej opieki medycznej  LuxMed ,   możliwości rozwoju i  wprowadzania swoich inicjatyw  i poczucia sprawczości w ramach naszej kultury, licznych okazji do integracji, celebracji, śmiechu i kolekcjonowania dobrych wspomnień, masę radości z pomagania młodym ludziom w pozyskiwaniu kompetencji przyszłości!   ‍Zanim do nas dołączysz, zobacz jak będzie wyglądać nasz proces rekrutacyjny, gdy już zaaplikujesz do Gigantów!   30 min online  rozmowa HR  z wybranymi kandydatami. Zadanie rekrutacyjne , które nie powinno zająć Ci więcej niż 2h. Spotkanie z naszą Head of Marketing oraz 1 z 4 Co-Founderów Gigantów  - Dawidem! To, co czujesz, że to Ciebie szukamy? Daj się poznać i aplikuj tutaj!