.. architecture and infrastructure topics, to processing data with quality assurance using Machine Learning algorithms. Machine Learning Reply has extensive expertise in the field of Data Science in all key industries of German HDAX companies. Machine Learning Reply empowers clients to successfully introduce .. inny
Cześć, tu Giganci Programowania ( Coding Giants )! Naszą misją jest rozwijanie młodych talentów i pokazania im, że świat programowania i IT jest fascynujący i dla każdego! W duchu tej misji edukujemy onlinowo i stacjonarnie dzieci i młodzież z różnych języków programowania i nie tylko, wspierając budowanie kompetencji przyszłości, a to wszystko pod okiem wyjątkowych trenerów!Po kilku latach rozwoju na rynku polskim, postanowiliśmy podbić świat i tak możesz nas spotkać już m.in. w Hiszpanii, Włoszech, Niemczech i wielu innych krajach! A to wszystko za sprawą fantastycznego teamu, który każdego dnia szerzy Gigantową misję. Aktualnie możesz stać się częścią naszego GIGA teamu i dołączyć do nas na stanowisko Growth Marketing Lead (Meta and Google Ads) i wesprzeć nasz rozwój. Szukamy Ciebie, jeśli: masz min. 3 lata na stanowisku eksperckim/managerskim o podobnym zakresie działań, performance marketing znasz wzdłuż i wszerz, zarówno od strony strategicznej, jak i podejścia “hands-on”, masz doświadczenie z pracą na dużych budżetach reklamowych i umiesz nimi dobrze zarządzać, masz doświadczenie w tworzeniu strategii performance marketingowej B2C implementacji performance marketingu na odpowiednich etapach lejka (super, jeśli pracowałeś_aś z kursami/szkoleniami), potrafisz wymyślać, ustawiać i optymalizować kampanie performance marketingowe (w szczególności Google Ads i Meta Ads ), ustawiłeś_aś kampanie płatne nie tylko na rynku polskim, ale również europejskim, masz doświadczenie w testach marketingowych i szukaniu nowych ścieżek/kanałów dotarcia do klienta, potrafisz analizować dane i wyciągać z nich wnioski, a na ich podstawie tworzyć raporty i rekomendacje, masz szeroką wiedzę dot. metryk performance marketingowych (dobrze wiesz, czym są np. CPA, CPL, CAC, FTB lub ROI), doskonale znasz pojęcia takie, jak: strategia marketingowa, lejek marketingowy, lead generation, świetnie zarządzasz swoim czasem oraz pracą i umiesz dzielić się wiedzą z innymi, potrafisz briefować i współpracować z innymi działami np. content marketingu czy sprzedaży, cechują Ciebie: odpowiedzialność za zadania, proaktywność, samodzielność i innowacyjność, wiesz czym jest kultura feedbacku i stale dążysz do rozwoju siebie i zespołu, szukając rozwiązań, a nie problemów , last but not least, znasz takie narzędzia, jak: Google Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, DV360, YT Ads, Meta Ads, GA4. Dodatkowo, zdobędziesz ekstra punkty za: praktyczną wiedzę z obszaru SEO, marketing automation i afiliacji, masz doświadczenie w kampaniach B2B, znasz się dobrze z takimi narzędziami, jak: TikTok Ads, LinkedIn Ads, Looker Studio, posiadasz doświadczenie w pracy w startupie, brałeś_aś udział w tworzeniu całościowych strategiach marketingowych. Na co dzień będziesz zajmować się: kompleksowym zarządzaniem płatnymi kampaniami, w tym: planowanie, uruchamianie, optymalizacja kampanii, zarządzanie budżetem i raportowanie wyników, codzienną pracą na kanałach performance marketingowych i dbaniu o efektywność kampanii (głównie Google i Meta Ads), tworzeniem i optymalizacją strategii performance marketingowej, współtworzeniem całościowej strategii marketingowej dla Gigantów Programowania, tworzeniem i wdrażaniem procesów oraz dobrych praktyk z zakresu performance marketingu, prowadzeniem testów kampanii płatnych i szukaniem nowych ścieżek dotarcia do klienta, współpracą z innymi działami firmy, w tym m.in. z działem content, PR i sprzedaży w celu realizacji celów biznesowych firmy, analizowaniem przeprowadzanych kampanii, a następnie wyciąganiem na podstawie danych wniosków i tworzeniem raportów oraz rekomendacji dla zarządu, rozwijaniem swoich umiejętności w obszarze performance marketingu, wspieraniem i rozwijaniem umiejętności digital marketingowych całego działu Performance Marketingu, tworzeniem briefów dla działu kreatywnego w celu zapewnienia wysokiej jakości kampanii płatnych. Otrzymasz od nas: konkurencyjne wynagrodzenie, pełną swobodę w wyborze rodzaju umowy, ️ pracę w bardzo elastycznym trybie hybrydowym lub zdalną, ️ elastyczne godziny startu pracy między 7:00, a 10:00 (rozumiemy też jeśli np. musisz wyskoczyć do lekarza), ️ dogodną lokalizację biura (ul. Słomińskiego 15) z bardzo dużą ilością komunikacyjnych połączeń i możliwości dojazdu, które jest sercem naszej organizacji, służbowy sprzęt , aby wykonywać swoją pracę przyjemnie i efektywnie, dofinansowanie do karty MultiSport i prywatnej opieki medycznej LuxMed , możliwości rozwoju i wprowadzania swoich inicjatyw i poczucia sprawczości w ramach naszej kultury, licznych okazji do integracji, celebracji, śmiechu i kolekcjonowania dobrych wspomnień, masę radości z pomagania młodym ludziom w pozyskiwaniu kompetencji przyszłości! Zanim do nas dołączysz, zobacz jak będzie wyglądać nasz proces rekrutacyjny, gdy już zaaplikujesz do Gigantów! 30 min online rozmowa HR z wybranymi kandydatami. Zadanie rekrutacyjne , które nie powinno zająć Ci więcej niż 2h. Spotkanie z naszą Head of Marketing oraz 1 z 4 Co-Founderów Gigantów - Dawidem! To, co czujesz, że to Ciebie szukamy? Daj się poznać i aplikuj tutaj!