Manager Działu Obsługi Klienta SEO/SEM

  • Szczecin
  • Sempire Europe Sp. Z O.o.
Manager Działu Obsługi Klienta SEO/SEM Miejsce pracy: Szczecin Twój zakres obowiązków Współpraca z Team Leaderami i zespołami celem generowania jak najkorzystniejszych wyników w zakresie utrzymania klienta (churn rate) i dochodowości (LTV), poprzez dosprzedaż (up-sell, cross-sell) Odpowiedzialność za procedury i narzędzia wykorzystywane w dziale, ze szczególnym uwzględnieniem budowania jak najlepszych doświadczeń klienta podczas procesów onboardingu, dosprzedaży, obsługi reklamacji, obsługi wypowiedzeń Odpowiedzialność za dane w zakresie obsługi klienta Digital Ads (kontrola/walidacja danych w systemach raportujących i narzędziach) Tworzenie i aktualizowanie procedur, standardów i wytycznych podnoszących jakość i rentowność obsługiwanych kontraktów z Klientami, efektywność, organizację pracy i motywację podległych zespołów Tworzenie raportów i zestawień dotyczących poziomu świadczonych usług oraz efektywności i organizacji pracy zespołów, umiejętne prezentowanie, interpretowanie tych danych i wyciąganie wniosków celem wdrażania udoskonaleń Skuteczne zarządzanie projektami i wszelkimi innymi zleconymi działaniami wspierającymi pracę Digital Ads (własnymi jak i podległych zespołów) Reprezentowanie działu na spotkaniach wewnątrz i na zewnątrz firmy Tworzenie dobrej atmosfery pracy, dbanie o dobrą komunikację wewnątrz działu i z innymi działami Wspieranie pracowników działu w rozwoju zawodowym, poprzez podnoszenie kompetencji i kwalifikacji Aktywny udział w rekrutacji pracowników oraz procesach on- i off- boardingowych Przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących pracy własnej Nasze wymagania Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem (mile widziane w zakresie sprzedaży i obsługi klienta) Znajomość branży marketingu internetowego, w tym specyfiki SEO i PPC Umiejętność walidacji i wizualizacji danych Umiejętność motywowania, kierowania i rozwijania zespołu (mile widziane: 10 lub więcej osób w zespole) Gotowość do wyjazdów służbowych do innych lokalizacji biur, w których pracują zespoły obsługi, tj. Kraków, Poznań, Bydgoszcz Mile widziane Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 To oferujemy Wiedzę, którą będziesz czerpał od praktyków Pracę w silnie rosnącej branży, z wysokim popytem na oferowane usługi Realny work-life balance Pracę z fajnymi ludźmi, którym zależy na przyjemnej atmosferze i osiąganiu wyników System kafeteryjny (m.in.: karta Multisport, bilety do kina, vouchery) Opiekę medyczną Luxmed Ubezpieczenie grupowe Brak dress code’u Inicjatywy dobroczynne Elastyczny czas pracy Program rekomendacji pracowników Raz w miesiącu pizza dla wszystkich Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków ubezpieczenie na życie możliwość pracy zdalnej spotkania integracyjne brak dress code’u kawa / herbata Poszukujemy osoby, która obejmie zupełnie nowe stanowisko, powstałe na skutek transformacji obszarów: Digital Ads oraz Obsługi Klienta Sempire. Shoper w 2022 nabył większościowy pakiet udziałów Agencji Sempire. W ramach trwającej integracji spółek, w 2023 roku powołano wspólny obszar biznesowy Digital Ads, który odpowiada za realizację usług marketingu internetowego grupy kapitałowej, w skład którego wchodzi Sempire (usługi SEO) oraz Shoper Kampanie (usługi PPC). Obecnie każda ze spółek, posiada wyizolowane procesy i procedury w zakresie obsługi klienta, co z przyczyn technicznych, w dużej mierze zostanie utrzymane. Kandydat będzie jednak odpowiedzialny za wprowadzenie wspólnego standardu obsługi, możliwe upodobnienie polityk i uzyskanie synergii, poprzez wymianę najlepszych praktyk i wspólne inwestycje i projekty. Oczekiwanym rezultatem wypracowanym na nowo powstałym stanowisku jest jak najlepsza obsługa klientów, korzystających z usług SEO i/lub PPC. Dlaczego warto z nami pracować? Możliwość rozwoju i wdrażania swoich pomysłów Praca w innowacyjnej branży u lidera wyznaczającego trendy Kultura ceniąca pomysły i samodzielność w działaniu Możliwość nauki poprzez wewnętrzne programy rozwoju, szkolenia, konferencje itp. Bezpośredni wpływ obszary Digital Ads i obsługi klienta Elastyczność i dynamika działania SEMPIRE Europe sp. z o.o. Cześć, tu Sempire! Jesteśmy agencją wyspecjalizowaną w marketingu internetowym. Rzemieślnicza praca w najlepszym wydaniu to u nas standard :) Współpracujemy zarówno z firmami lokalnymi, jak i znanymi, cenionymi markami: Komputronik, aniakruk.pl, Fundacja na Ratunek - to wierzchołek góry lodowej ok. 500 realizowanych projektów. Zatrudniamy około 50 osób i wszyscy jesteśmy na „Ty”. Obecnie wzmacniamy nasz Dział Sales Digital Advertising poszukując ambitnych i stawiających na rozwój Kandydatów. Mamy ogromną nadzieję, że to właśnie Ty pomożesz nam w aktywnej sprzedaży z leadami, którzy potrzebują wsparcia w zakresie naszych rozwiązań. Masz dość stagnacji i braku wyzwań w obecnej firmie? Nie wierzysz w produkt, który sprzedajesz? A może potrzebujesz zastrzyku energii i nowych możliwości do realizacji własnych pomysłów? W Sempire rozbijamy szklane sufity. U nas wejdziesz na zupełnie nowy poziom, wykazując swoje umiejętności negocjacyjne i sprzedając usługi, na które jest teraz największy popyt. Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".