Performance Specialist

  • Poznań
  • Skivak
O nas   Skivak to agencja kreatywna, tworząca niezależną sieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu. Skivak to ludzie, którym nie jest wszystko jedno. To też projekty, które zawsze przynoszą nowe wyzwania. To współpraca, zaufanie i rozwój. Kogo szukamy? Performance Specialist Twoje wyzwania: Obsługa klientów typu e-commerce/usługi, w zakresie kampanii płatnych (Meta, Google, inne). Ocena celu marketingowego kampanii paid (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter). Weryfikacja możliwości osiągnięcia KPI: zasięg, zaangażowanie, leady, konwersje, sprzedaż. Udział w tworzeniu rekomendacji mediowych, budżetów, weryfikacja stawek. Optymalizacja działań Facebook Ads, Google Ads w ramach już istniejących kampanii. Tworzenie raportów z obsługi social mediowej oraz paid ads. Współtworzenie ofert dla nowych i obecnych klientów. Bieżący kontakt z klientem we współpracy z account managerem. Zgłoś się, jeśli: Masz min dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych online . Dysponujesz znajomością zasad systemu reklamowego Meta, Linkedin’a, Google, TikTok. Odznaczasz się zdolnościami analitycznymi oraz znajomością narzędzi (w szczególności Google Analytics, Google Tag Manager). Lubisz pracę z ludźmi i szukasz miejsca, w którym Twoja kreatywność będzie miała szansę się rozwijać. Znasz angielski na poziomie, który pozwoli Ci na komunikację z działami zagranicznymi i klientami. Co możemy Ci zaoferować? Pracę od zaraz. Projekty, które pozwolą wyzwolić Twoją kreatywność i nauczą nowych umiejętności. Przestrzeń do rozwoju w wybranym przez Ciebie obszarze. Zatrudnienie w preferowanej przez Ciebie formie. Pracę hybrydową, bez narzucania podziału dni na home office. Po pierwszych tygodniach, gdzie poznajemy się bliżej, to ty wybierasz ile czasu pracujesz w domu. Biuro w centrum Poznania obok Mostu Teatralnego - jeśli wolisz pracować w towarzystwie. Elastyczne godziny pracy. Dopłaty do kafeterii MyBenefit. Dog-friendly biuro, jeśli masz czworonożnego przyjaciela - u nas jest on BARDZO mile widziany ;) Poznaj nasz proces rekrutacji:   Wysyłasz do nas CV. Kontaktujemy się z Tobą, tak szybko jak to tylko możliwe. Zapraszamy Cię na rozmowę wstępną z Headem Zespołu i innym członkiem Teamu w siedzibie firmy lub online. Rozwiązujesz zadanie rekrutacyjne. Kontaktujemy się ponownie. Przychodzisz na drugą rozmowę, gdzie poznajesz swoich przyszłych współpracowników. Dołączasz do zespołu!