Specjalista ds. e-learningu

  • Wrocław
  • Uniwersytet Medyczny Im. Piastów Śląskich We Wrocławiu
Główne zadania i obowiązki:  Administrowanie platformą e-learningową, w tym m.in. zarządzanie grupami i uprawnieniami użytkowników, strukturą kursów, tworzenie raportów oraz bieżące wsparcie użytkowników w korzystaniu z platformy. Wsparcie metodyczne użytkowników w zakresie projektowania koncepcji i struktury kursu (scenariusza zajęć e-learningowych). Wsparcie techniczne użytkowników, w tym w opracowywaniu materiałów do zajęć np. prezentacji, schematów, wykresów i innych elementów graficznego prezentowania informacji oraz w zakresie umieszczania treści na platformie. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników, tworzenie instrukcji i materiałów instruktażowych. Testowanie działania poszczególnych funkcjonalności platformy e-learningowej. Bieżąca aktualizacja strony internetowej Centrum Kultury Jakości Kształcenia. Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (np. w tworzeniu materiałów e-learningowych, obsłudze platform szkoleniowych, realizacji projektów edukacyjnych). Znajomość środowiska platform wirtualnego nauczania, w szczególności Moodle. Bardzo dobra znajomość MS Office, w tym Office 365. Wiedza z zakresu tworzenia materiałów edukacyjnych i ich zastosowania w nauczaniu. Zdolności organizacyjne i komunikacyjne.   Mile widziane: umiejętność tworzenia stron internetowych Oferujemy: Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko wybranym kandydatom oraz wcześniejszego zakończenia rekrutacji. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH /w przypadku pozyskiwania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą/   Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu z siedzibą przy Wybrzeżu Pasteura 1, 50-367 Wrocław, zwany dalej „Administratorem”, reprezentowany przez Rektora; Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pod adresem e-mail: iod@umed.wroc.pl ; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego związanego z nawiązaniem zatrudnienia; Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest: 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przepisy art. 22 1 § 1 i § 2 Kodeksu pracy, 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. Pani/Pana zgoda w zakresie innych danych niż wskazane w pkt 1. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. Pani/Pana zgoda w zakresie danych szczególnych kategorii, o ile dane takie będą podane. Administrator nie udostępnia Pani/Pana danych osobowych żadnym odbiorcom, z wyjątkiem przypadków, gdy obowiązek taki wynika z przepisów prawa powszechnie obowiązującego; Administrator może powierzyć innemu podmiotowi, w drodze umowy zawartej na piśmie, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w imieniu Administratora; Administrator będzie przechowywał Pani/Pana dane osobowe przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. 6 miesięcy od daty wpłynięcia aplikacji. Przed upływem tego terminu Administrator usunie dane osobowe przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, jeżeli zgoda zostanie przez Panią/Pana wycofana; W przypadkach, na zasadach i w trybie określonym w obowiązujących przepisach przysługuje Pani/Panu prawo do żądania: dostępu do treści danych oraz ich sprostowania (art. 15 i 16 RODO), usunięcia danych (art. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 RODO), przenoszenia danych (art. 20 RODO) oraz cofnięcia Pani/Pana zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – w przypadku podejrzenia, że dane osobowe są przetwarzane przez Administratora z naruszeniem przepisów prawa; Obowiązek podania Pani/Pana danych osobowych wynika z ustawy: Kodeks Pracy, art. 22 1 1 i § 2; Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie określonym w art. 22 1 1 Kodeksu Pracy, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. Podanie danych w pozostałym zakresie jest dobrowolne; Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 4 pkt 4) RODO, co oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej.