Specjalista ds. Handlowych

  • Jabłonna
  • Alkam Security Sp. Z O.o. Sp.k.
Specjalista ds. Handlowych Miejsce pracy: Jabłonna (pow. legionowski) Twój zakres obowiązków Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych Zdalna lub bezpośrednia prezentacja systemów: kontroli dostępu (KD), sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), telewizji dozorowej (CCTV), systemów monitorowania alarmów, integracji systemów bezpieczeństwa, Oferowanie i sprzedaż urządzeń dystrybuowanych przez spółkę, dopasowanych do konkretnych projektów; Poszukiwanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami Przygotowywanie raportów sprzedaży Doradztwo techniczne i obsługa posprzedażowa Rzetelne prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, projektowej i gwarancyjnej Udział w szkoleniach i wyjazdach służbowych Wspieranie wszelkich inicjatyw związanych z promocją naszej firmy Nasze wymagania Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane kierunki techniczne tj.: elektronika, elektrotechnika, automatyka, robotyka etc.), Praktyczna znajomość systemów Windows i Ms Office Umiejętności interpersonalne (łatwość nawiązywania relacji, zdolność prowadzenia spotkań i prezentacji); Gotowość do nauki i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji, połączona ze stałym monitorowaniem trendów sprzedażowych i analizą rynku Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Prawo jazdy kat. B Niekaralność Mile widziane Doświadczenie w sprzedaży systemów niskoprądowych Doświadczenie w przygotowywaniu ofert przetargowych Obsługa AutoCAD w podstawowym zakresie Czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej Znajomość programu ERP Optima To oferujemy Umowę o pracę lub umowę B2B ( w zależności od preferencji) Stałą pensję oraz atrakcyjny system premiowy; Konkurencyjną i atrakcyjną ofertę produktową, Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon Możliwość pracy w gronie specjalistów, Szkolenia programowe i rozwojowe, Dostęp do najnowszych technologii z branży elektronicznych systemów zabezpieczeń, Możliwość rozwoju i awansu Atrakcyjną ofertę opieki medycznej Dla najlepszych pracowników nagrody w postaci zagranicznych wyjazdów służbowych (Chiny) Wolne weekendy Benefity dofinansowanie zajęć sportowych dofinansowanie szkoleń i kursów zniżki na firmowe produkty i usługi spotkania integracyjne ALKAM SECURITY SP. Z O.O. - SP.K. Alkam Security to firma bazująca na pasjonatach branży Security. Poza standardową, bieżącą obsługą opierającą się na zaspokajaniu podstawowych potrzeb naszych partnerów handlowych, zajmujemy się również doradztwem projektowym i bierzemy czynny udział w bardziej ambitnych realizacjach. Nasi pracownicy szukali rozwiązań dla lotnisk, stacji kolejowych, stadionów piłkarskich i miast. Jeśli lubisz gadżety, elektronikę, masz smykałkę do handlu i nie boisz się pracy z ludźmi, to ta praca jest dla Ciebie. Nie ukrywamy, że początki w branży są trudne, ale nasz zespół przeprowadzi Cię przez wszystkie niuanse i wesprze Cię doświadczeniem w pracy nad pozyskiwaniem klientów. Będą też szkolenia od których nie raz rozboli Cię głowa, ale jak to bywa przychodzi też czas na rozprężenie w postaci spotkań integracyjnych ;) Nie jesteśmy korporacją i elastycznie podchodzimy do każdego z pracowników. Chcesz dowiedzieć się więcej, aplikuj. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez ALKAM SECURITY SP. Z O.O. - SP. K. z siedzibą w: Chotomowska 62, 05-110 Jabłonna (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres maks. 1 roku od zakończenia publikacji ogłoszenia, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: rodo@alkam-security.pl.