Programmatic Specialist

  • Warszawa
  • Performics
Opis oferty pracy Będziesz się zajmować: Realizacją kampanii Programmatic w oparciu o platformy DSP i DMP, Przygotowywaniem raportów, analiz z wyników kampanii i tworzeniem, rekomendacji, Rekomendowaniem i wprowadzaniem nowości do prowadzonych kampanii, Pracą w specjalistycznym zespole obsługującym dużą pulę Klientów – możliwość zdobycia doświadczenia z różnych branż i kategorii. Kwalifikacje Dołącz do nas, jeśli: Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w obszarze reklamy Programmatic, Dobrze znasz platformy DSP (zwłaszcza DV360 i Adform) lub Google Ads Interesujesz się nowymi technologiami oraz reklamą internetową, Znasz DCM, Analytics 360, Youtube Analytics, Masz zdolności analityczne, Potrafisz wyciągać logiczne wnioski oraz tworzyć prezentacje, Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Cechuje Cię chęć uczenia się, dobra organizacja pracy i systematyczność Znasz pakiet Office (w szczególności Excel oraz PowerPoint) Dodatkowe informacje Co oferujemy? Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych Międzynarodowe środowisko pracy Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą") Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych Jeśli interesuje Cię praca zdalna, hybrydowa lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać! W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.