National Customs Manager

  • Łódź
  • Kuehne + Nagel
Firma Kuehne+Nagel poszukuje doświadczonego i zaangażowanego kandydata na stanowisko National Customs Manager. Jeśli jesteś profesjonalistą/profesjonalistką z doświadczeniem menedżerskim oraz branżowym, gotowym/gotową podejmować wyzwania i współpracować z różnymi jednostkami biznesowymi oraz klientami, to ta oferta jest dla Ciebie. Opis stanowiska Jako National Customs Manager będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za kierowanie operacjami w dziale Customs w Kuehne+Nagel, zapewniając zgodność z przepisami oraz rozwój strategii w tym obszarze. Będziesz raportować bezpośrednio do Manadżera krajowego i zarządzać doświadczonym zespołem, dbając o ich ciągły rozwój. Twoim głównym celem będzie zapewnienie doskonałości operacyjnej i handlowej w zakresie usług celnych współpracując zarówno z zespołem wewnętrznym, jak i klientami, aby osiągnąć oczekiwane cele biznesowe. Zadania i obowiązki Tworzenie i realizacja krajowej oraz korporacyjnej strategii rozwoju działu Customs Identyfikacja i pozyskiwanie nowego biznesu, wsparcie, consulting i współpraca z klientami Kuehne+Nagel. Prowadzenie i motywowanie zespołu Customs do osiągnięcia zdefiniowanych celów i wskaźników wydajności. Utrzymywanie wysokiego poziomu nadzoru nad operacjami celnymi w logistyce lotniczej, drogowej, morskiej oraz kontraktowej Zarządzanie produktem Customs w ścisłej współpracy z menadżerami wszystkich jednostek biznesowych Nadzór nad prawidłowym procesem w dziale Customs zgodnie z przepisami celnymi, korporacyjnymi i międzynarodowymi wytycznymi dotyczącymi Kontroli Handlu. Kierowanie projektami oraz ciągłe doskonalenie i optymalizacja procesów pracy w celu zwiększenia produktywności. Kontrola bieżących wyników działu Customs. Wymagane doświadczenie Minimum 3-5 doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w branży usług celnych, w tym zarządzanie P&L działu Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników do osiągania wyznaczonych celów. Samodzielne rozwiązywanie problemów. Umiejętności projektowe, analityczne i zarządzania czasem. Biegła znajomość języka angielskiego. Znajomość programów Excel, Word i PowerPoint. Zorientowanie na klienta, nastawienie na rozwój i rozwój biznesu. Gotowość do wyjazdów służbowych. Prawo jazdy kat. B