Key Account Manager

  • Warszawa
  • Boehringer Ingelheim
W Boehringer Ingelheim kreujemy wartości poprzez innowacje, mając przed sobą jeden, jasny cel: poprawiać jakość życia naszych pacjentów. Tworzymy przełomowe terapie i innowacyjne rozwiązania w ochronie zdrowia, odpowiadając na potrzeby medyczne zarówno ludzi, jak i zwierząt. W Polsce jesteśmy obecnie od 30 lat. Wyróżniają nas innowacyjne produkty lecznicze o wysokiej wartości terapeutycznej, przeznaczone do stosowania w medycynie i weterynarii. Istotne jest, że jesteśmy globalną firmą o tradycjach rodzinnych, w której ceni się indywidualną wartość każdego człowieka.Teren pracy: województwo lubelskieTwój zakres obowiązków:Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Key Account Manager. Do Twoich głównych obowiązków będzie należało:opracowanie i wdrożenie odpowiednich strategii do poszczególnych szpitali, zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami firmowymirealizacja strategii marketingowo-sprzedażowej i celów sprzedażowych w liniach kardiologicznej, diabetologicznej, pulmonologicznej, reumatologicznej i nefrologicznejbudowanie i utrzymywanie bliskich relacji biznesowych pomiędzy Boehringer Ingelheim a interesariuszami z poszczególnych kluczowych ośrodkówkoordynowanie wszystkich działań związanych z biznesem i zapewnianie doskonałej komunikacji z poszczególnymi działami Boehringer Ingelheim, w celu realizacji założeń biznesowychodpowiednie reagowanie na zmieniające się otoczenie biznesowe oraz działania konkurencji w celu zapewnienia dynamicznego rozwoju biznesu Boehringer Ingelheimsamodzielne prowadzenie negocjacjiOczekiwania wobec kandydatów:Jeśli jesteś osobą o podobnym doświadczeniu oraz posiadasz umiejętności budowania relacji to doskonale odnajdziesz się w tej roli.Oprócz tego poszukujemy u kandydatów:znajomości procedur przetargowychumiejętności zarządzania własnym czasem oraz współpracy z niezależnymi zespołamiumiejętności zarządzania projektamiumiejętności analitycznychgotowości do podróży służbowych w ramach swojego terenu oraz sporadycznie do siedziby firmy w Warszawie lub na wewnętrzne spotkania służbowe na terenie krajukomunikatywnej lub wyższej znajomości języka angielskiegoasertywności, energii, dynamizmu i wysokiej etyki pracyCo oferujemy:Na tym stanowisku oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bogatą ofertę szkoleń oraz system premiowy. Oprócz tego otrzymasz od nas:wynagrodzenie adekwatne do poziomu doświadczenia i kompetencjisamodzielność w codziennym działaniusamochód służbowy, telefon, ipad, laptopmożliwości doskonalenia i rozwoju zawodowegopakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, kafeteria MyBenefit)