Performance Specialist / Google & Meta Ads Specialist

  • Kraków
  • Creative Answer
Jesteśmy Laureatem Diamentów Forbes 2024! Dołącz do agencji, w której liczą się ludzie! I uwierz nam, ta deklaracja nie istnieje tylko i wyłącznie w treści ogłoszenia o pracę. W Creative Answer wyznajemy filozofię, która opiera się na trosce o: - Partnerskie i empatyczne relacje; - Projekty, które realizują cele Klienta i agencji; - Planetę, która jest naszym domem. Każdego dnia, dbamy o to, by atmosfera w agencji, była oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu, co przekłada się na wysoki poziom zadowolenia zarówno naszych współpracowników, jak i Klientów. Prowadzimy ciekawe projekty i zapraszamy do współpracy specjalistów, dla których oprócz warunków biznesowych ważna jest również atmosfera pracy, w której spędzamy osiem godzin naszego codziennego życia. Jeśli powyższy tekst opisuje Twoje wymarzone miejsce pracy, sprawdź poniższą ofertę i porozmawiajmy o Twoim dołączeniu do naszego zespołu! Dołącz do Creative Answer - przyjaznego ludziom i planecie środowiska pracy ! Stanowisko: Performance Specialist / Google & Meta Ads Specialist To oferujemy: Tworzymy nowy dział, więc będziesz mieć możliwość rozwoju i realnego wpływu na rozwój firmy. Wynagrodzenie UoP 5100-5400 zł netto, B2B 9000 zł netto; Umowa o pracę//B2B; Pracę na pełny etat; Miłych ludzi wokół, życzliwych i uśmiechniętych; Praca 100% zdalna lub wg. Twoich preferencji ; Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia; Dostęp do narzędzi ułatwiających pracę; Pełne wsparcie zespołu, który naprawdę lubi swoją pracę; + BONUS roczny w zależności od stażu u nas. Zakres pracy: Samodzielne planowanie, ustawianie, optymalizacja i prowadzenie kont reklamowych klientów na platformach Meta, Google, Linkedin. ewentualnie: TikTok, Pinterest; Monitorowanie efektywności kampanii; Przeprowadzanie cyklicznych spotkań online z klientami poprzez Zoom / Google Meet / MS Teams; Cykliczne raportowanie prowadzonych działań w formie pisemnej lub video Loom; Tworzenie strategii rozwoju i wdrażanie działań zwiększających sprzedaż; Onboarding nowych klientów; Analiza działań konkurencji; Przeprowadzanie warsztatów zerowych z klientem w celu rozpoznania Buyer Person i USPs; Prowadzenie komunikacji z klientem na platformie Slack/Basecam; Współpraca z działem kreatywnym, w tym grafikami i autorami tekstów, przy tworzeniu treści kampanii; Aktywny udział w wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących działań performance marketingowych w zespole; Przygotowywanie wycen, rekomendacji kampanii dla nowych i obecnych Klientów; Wykorzystywanie synergii kanałów Google i SoMe w planowaniu kampanii; Przedstawianie wniosków i rekomendacji z prowadzonych działań; Rozliczanie prowadzonych projektów reklamowych; Rekomendacje przy tworzeniu kreacji na podstawie trendów i efektywności; Oczekujemy: Certyfikat Google Ads w sieci wyszukiwań Pozytywne nastawienie i bycie „open minded”. Bycie dobrą i życzliwą osobą – warunek konieczny! Przynajmniej  3 lat doświadczenia  w zakresie performance marketingu; Umiejętności planowania, realizacji i optymalizacji kampanii w  Google Ads oraz Facebook Ads , Linkedin Ads; Znajomości narzędzi takich jak  Google Analytics, Facebook Ads Manager i Google Ads, Doświadczenia w tworzeniu raportów i proponowaniu innowacyjnych rozwiązań; Znajomości języka angielskiego na poziomie przynajmniej B2; Wysoce rozwiniętych umiejętności analitycznych i komunikacyjnych; Doświadczenie w prowadzeniu kampanii w zależności od poziomu lejka sprzedażowego; Umiejętność swobodnego prezentowania i przedstawiania rekomendacji przed Klientem; Znajomość trendów w obszarze Digital Marketingu; Silne nastawienie na realizację celów; Doświadczenia w samodzielnym tworzeniu rekomendacji strategicznych najlepiej po stronie agencji/domu mediowego (analiza grupy, dobór kanałów, konkurencja, badania, podział budżetów, KPI etc.); Nice to have:  DV 360, Google Ads Editor, Google Tag Manager, Google Keyword Planner, Google Looker Studio, Pinterest Ads Manager, TikTok Ads Manager, ChatGPT, tworzenie post-buyów, planowanie mediów offline (radio, Prasa, Tv).