.. technicznego, dokumentacja, narzędzia do trackowania zadań, zarządzanie długiem technologicznym, automatyzacja testów, środowiska testowe, testy .. Twój rozwój nasz rozwój, Ponad seta certyfikowanych Cyber Sailors (wśród nich prawie 30 Magentowców), od których dużo się nauczysz (nawet jeśli .. inny
Jesteśmy Laureatem Diamentów Forbes 2024! Dołącz do agencji, w której liczą się ludzie! I uwierz nam, ta deklaracja nie istnieje tylko i wyłącznie w treści ogłoszenia o pracę. W Creative Answer wyznajemy filozofię, która opiera się na trosce o: - Partnerskie i empatyczne relacje; - Projekty, które realizują cele Klienta i agencji; - Planetę, która jest naszym domem. Każdego dnia, dbamy o to, by atmosfera w agencji, była oparta na wzajemnym szacunku i zaufaniu, co przekłada się na wysoki poziom zadowolenia zarówno naszych współpracowników, jak i Klientów. Prowadzimy ciekawe projekty i zapraszamy do współpracy specjalistów, dla których oprócz warunków biznesowych ważna jest również atmosfera pracy, w której spędzamy osiem godzin naszego codziennego życia. Jeśli powyższy tekst opisuje Twoje wymarzone miejsce pracy, sprawdź poniższą ofertę i porozmawiajmy o Twoim dołączeniu do naszego zespołu! Dołącz do Creative Answer - przyjaznego ludziom i planecie środowiska pracy ! Stanowisko: Performance Specialist / Google & Meta Ads Specialist To oferujemy: Tworzymy nowy dział, więc będziesz mieć możliwość rozwoju i realnego wpływu na rozwój firmy. Wynagrodzenie UoP 5100-5400 zł netto, B2B 9000 zł netto; Umowa o pracę//B2B; Pracę na pełny etat; Miłych ludzi wokół, życzliwych i uśmiechniętych; Praca 100% zdalna lub wg. Twoich preferencji ; Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia; Dostęp do narzędzi ułatwiających pracę; Pełne wsparcie zespołu, który naprawdę lubi swoją pracę; + BONUS roczny w zależności od stażu u nas. Zakres pracy: Samodzielne planowanie, ustawianie, optymalizacja i prowadzenie kont reklamowych klientów na platformach Meta, Google, Linkedin. ewentualnie: TikTok, Pinterest; Monitorowanie efektywności kampanii; Przeprowadzanie cyklicznych spotkań online z klientami poprzez Zoom / Google Meet / MS Teams; Cykliczne raportowanie prowadzonych działań w formie pisemnej lub video Loom; Tworzenie strategii rozwoju i wdrażanie działań zwiększających sprzedaż; Onboarding nowych klientów; Analiza działań konkurencji; Przeprowadzanie warsztatów zerowych z klientem w celu rozpoznania Buyer Person i USPs; Prowadzenie komunikacji z klientem na platformie Slack/Basecam; Współpraca z działem kreatywnym, w tym grafikami i autorami tekstów, przy tworzeniu treści kampanii; Aktywny udział w wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących działań performance marketingowych w zespole; Przygotowywanie wycen, rekomendacji kampanii dla nowych i obecnych Klientów; Wykorzystywanie synergii kanałów Google i SoMe w planowaniu kampanii; Przedstawianie wniosków i rekomendacji z prowadzonych działań; Rozliczanie prowadzonych projektów reklamowych; Rekomendacje przy tworzeniu kreacji na podstawie trendów i efektywności; Oczekujemy: Certyfikat Google Ads w sieci wyszukiwań Pozytywne nastawienie i bycie „open minded”. Bycie dobrą i życzliwą osobą – warunek konieczny! Przynajmniej 3 lat doświadczenia w zakresie performance marketingu; Umiejętności planowania, realizacji i optymalizacji kampanii w Google Ads oraz Facebook Ads , Linkedin Ads; Znajomości narzędzi takich jak Google Analytics, Facebook Ads Manager i Google Ads, Doświadczenia w tworzeniu raportów i proponowaniu innowacyjnych rozwiązań; Znajomości języka angielskiego na poziomie przynajmniej B2; Wysoce rozwiniętych umiejętności analitycznych i komunikacyjnych; Doświadczenie w prowadzeniu kampanii w zależności od poziomu lejka sprzedażowego; Umiejętność swobodnego prezentowania i przedstawiania rekomendacji przed Klientem; Znajomość trendów w obszarze Digital Marketingu; Silne nastawienie na realizację celów; Doświadczenia w samodzielnym tworzeniu rekomendacji strategicznych najlepiej po stronie agencji/domu mediowego (analiza grupy, dobór kanałów, konkurencja, badania, podział budżetów, KPI etc.); Nice to have: DV 360, Google Ads Editor, Google Tag Manager, Google Keyword Planner, Google Looker Studio, Pinterest Ads Manager, TikTok Ads Manager, ChatGPT, tworzenie post-buyów, planowanie mediów offline (radio, Prasa, Tv).