Recepcjonistka/Recepcjonista

  • Szczyrk
  • Top Apart SpÓŁka Z OgraniczonĄ OdpowiedzialnoŚciĄ
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Powitanie i obsługa gości, zapewnienie im komfortu i profesjonalnej obsługi. Rejestrowanie przybywających i odjeżdżających gości, przeprowadzanie procesu zameldowania i wymeldowania Udzielanie informacji na temat hotelu, jego usług i udogodnień. Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i przez internet, przetwarzanie płatności,obsługa systemu rezerwacji hotelowych Obsługa centrali telefonicznej, przekierowywanie połączeń do odpowiednich osób i działów. Przyjmowanie i rozsyłanie korespondencji, zarządzanie pocztą. Wypełnianie i kontrolowanie dokumentacji związanej z działalnością hotelu. Obsługa systemu rezerwacyjnego. Monitorowanie bezpieczeństwa i porządku na terenie hotelu. Rozwiązywanie problemów i skarg gości, zapewnienie im wysokiej jakości obsługi. Współpraca z innymi działami hotelu, takimi jak sprzątanie, konserwacja i gastronomia. Prowadzenie raportów o zdarzeniach i incydentach w hotelu. Sprawdzanie dostępności pokoi, przygotowywanie list obecności. Znajomość zasad i procedur hotelowych oraz przestrzeganie ich. Dbałość o estetykę recepcji i jej wyposażenie. Rejestrowanie wpływających rachunków, przygotowywanie rozliczeń finansowych. Wykonywanie innych zleconych obowiązków administracyjnych. praca w systemie dziennym w godzinach 8.00 - 22.00, dwa dni pracy na dwa dni wolne, obsługa systemu rezerwacji hotelowych WYMAGANIA: samodzielność o dobra organizacja własnej pracy umiejętność współpracy w zespole rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań wysoka kultura osobista znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem Znajomość obsługi systemu rezerwacji i kalendarza będzie dodatkowym atutem Umiejętność obsługi telefonu oraz poczty elektronicznej Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym Komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami Zdolności interpersonalne i wysoka kultura osobista Zaangażowanie i uczciwość w wykonywaniu powierzonych obowiązków Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalne podejście do pracy Znajomość obsługi sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, faks) Umiejętność pracy w zespole i elastyczność Gotowość do pracy w weekendy Dyspozycyjność w przypadku konieczności dłuższego pobytu w pracy Zorientowanie na potrzeby klienta i gotowość do udzielania pomocy Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji Dyskrecja i poufność w przypadku dostępu do poufnych informacji Znajomość miejsca pracy i umiejętność udzielania informacji o niej akceptowanie systemu pracy w godzinach 8.00 - 22.00, dwa dni pracy na dwa dni wolne wykształcenie kierunkowe dla osób z małym doświadczeniem będzie dodatkowym atutem OFERUJEMY: - umowę o pracę - atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia - szkolenie i możliwość rozwoju zawodowego - premie w wyskoich sezonach