KIEROWNIK RECEPCJI ZMIANY NOCNEJ

  • Szczyrk
  • Mercure
Opis oferty pracy Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za planowanie, organizowanie, kierowanie, nadzorowanie, rekrutowanie oraz szkolenie zespołu recepcji zgodnie z przyjętymi standardami, aby zapewnić wysoki standard obsługi gości hotelowych. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzorowanie codziennych operacji recepcji w godzinach nocnych - Koordynowanie pracy personelu recepcji - Obsługa gości przy recepcji, w tym zameldowanie, wymeldowanie, udzielanie informacji oraz rozwiązywanie problemów - Zarządzanie rezerwacjami pokoi i sprawdzanie dostępności - Monitorowanie standardów obsługi gości i wprowadzanie ulepszeń w procedurach recepcji - Organizowanie szkoleń dla personelu w celu doskonalenia umiejętności obsługi klienta i obsługi systemów informatycznych - Weryfikacja poprawności raportów systemowych Kwalifikacje - Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 - Doświadczenie na stanowisku Kierownika Recepcji lub Kierownika Recepcji Zmiany Nocnej - Silne nastawienie na cel oraz skuteczność w działaniu - Wysoka kultura osobista i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - Umiejętność zarządzania dużym, wielokulturowym zespołem - Kultura zarządzania zespołem zgodnie z zasadą „Leadership by Example” - Gotowość do uczestniczenia w szeregu sieciowych szkoleń - Umiejętność pracy pod presją czasu Dodatkowe informacje Otwarcie hotelu planowane jest w trzecim kwartale 2024 roku. Największy Mercure Resort w Polsce zaoferuje 447 pokoi gościnnych, 5 punktów gastronomicznych ze spektakularnymi widokami na góry, strefami dla dzieci oraz Kompleksem Rekreacyjnym. Ponad 2000 m2 powierzchni konferencyjnej i eventowej wprowadzi nowy standard do branży MICE MERCURE SZCZYRK RESORT OFERUJE TOBIE: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę System premii i bonusów stanowiący dodatek do wynagrodzenia podstawowego Praca w międzynarodowej sieci ACCOR – jednej z największych sieci hotelowych w Polsce i na świecie Program pracowniczy sieci ACCOR umożlwiający rezerwację w hotelach na całym świecie po preferencyjnych stawkach dla pracowników i ich rodzin Benefity pracownicze: prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Możliwość rozwoju i awansu w strukturach Hotelu Mercure Szczyrk Resort oraz w strukturach sieci Accor Praca w zespole profesjonalistów Możliwość uczestniczenia w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe Atmosferę pracy opartą o wzajemny szacunek, transparentność działania i empatię Spotkania integracyjne i wspólne świętowanie wydarzeń