Senior Performance Specialist

  • Legionowo
  • Kerris
Twoje zadania Planowanie, zakup i optymalizacja prowadzonych działań w ekosystemach Google Ads, Meta Ads, Display&Video 360 i podobnych. Proaktywne podejście do prowadzonych działań mediowych, w tym proponowanie nowych rozwiązań klientom, wykraczającym poza biddable media. Przygotowanie mediaplanów i estymacji dla przyszłych kampanii. Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Współtworzenie strategii zakupu mediów dla stałych i nowych klientów agencji. Udział w spotkaniach i callach z klientem. Przygotowywanie ofert sprzedażowych. Nasze wymagania Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze Performance Marketingu. Biegłości w zakresie minimum dwóch platform reklamowych: Google Ads, Meta Ads, Display&Video 360. Znajomość narzędzia Google Analytics na poziomie zaawansowanym. Znajomość narzędzia Tag Manager. Umiejętność konfigurowania Pixela i stworzenia eventów. Dobre zdolności analityczne. Rozumienie sposobu działania algorytmów systemów reklamowych. Znajomość aktualnych trendów w branży. Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne. Mile widziane: Doświadczenie w TikTok Ads, LinkedIn Ads, Pinterest Ads, Microsoft Advertising Znajomość Google Data Studio, Google Campaign Manager Wymagania względem każdego członka zespołu KERRIS Zrozumienie celu realizowanych działań, zadawanie nie tylko pytań “Co? ” i “Jak? ”, ale również “Dlaczego? ”, “W jakim celu? ”. Komunikatywność, pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole. Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość – nawet jeśli nikt nie patrzy. Otwarty umysł i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy oraz chęć podejmowania wyzwań. Znajomość j. angielskiego min. w stopniu B2. Wynagrodzenie 8000 - 12 000 zł netto + VAT. Współpraca B2B Dodatkowe powody, aby z nami pracować Benefity: karta Multisport, ubezpieczenie zdrowotne, udział w szkoleniach i konferencjach, WellBee. Praca w pełnym energii zespole oraz świetna atmosfera Praca w modelu hybrydowym: 2 dni z biura na ul. Burakowskiej, 3 dni zdalnie.