CRM Specialist

  • Sephora Polska Sp. Z O.o.
Position CRM Specialist Profile Nasze wymagania:Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuBiegła znajomość języka angielskiego, język czeski lub francuski będzie dodatkowym atutem Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne, marketingowe lub inne biznesoweBiegła znajomość Excel, Power PointDoświadczenie w pracy projektowej, między działowej i międzynarodowejZdolności analityczne, proaktywna postawa i kreatywne podejście do zadańAutonomia w działaniu oraz umiejętność pracy w szybko zmieniających się realiachMile widziane doświadczenie w branży retail, w sektorze beauty lub fashion Twój zakres obowiązków:Stanowisko zakłada zarządzanie wybranymi działaniami w ramach programu lojalnościowego w Sephora Polska i Sephora Czechy - praca z PolskiPlanowanie i realizowanie komunikacji do klientów programu lojalnościowego w Sephora, poprzez ustalanie terminów, wybór asortymentu, zlecanie i weryfikacja poprawności kampaniiDefiniowanie i realizacja celów budżetowych w ramach określonych KPI’s / wskaźnikówWspółtworzenie i implementacja strategii rozwoju programu lojalnościowego w SephoraMonitorowanie trendów rynkowych i zachowań konsumenckichWspółpraca między działowa–Asortyment, Sprzedaż, Ecommerce, Supply Chain i inne w zakresie planowania kluczowych aktywności w ramach działań lojalnościowych - markowych, produktowych, promocyjnych oraz współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje)Współpraca pomiędzy Polską a Czechami w ramach koordynacji kluczowych projektów i inicjatywZarządzenie reklamacjami oraz zgłaszanie ich do Sephora we Francji Budowanie relacji i współpraca z markami / dostawcami / agencjami oraz dystrybutorami w ramach definiowania i wdrażania strategii lojalizowania klientów Współtworzenie i wdrażanie planów marketingowych i sprzedażowych poszczególnych marek / kategorii Współpraca z centralą Sephora we Francji w ramach realizowania działań i strategii programu lojalnościowego oraz Zespołem w PolsceTworzenie i regularna analiza raportów /w tym centralnych oraz innych określonych wskaźników – raporty, prezentacjeIdentyfikowanie możliwości biznesowych rozwoju kategorii i / lub optymalizacji procesów To oferujemy:Pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie z branży beauty, lidera na polskim rynkuZdobycie doświadczenia w obszarze programu lojalnościowego działającego w Polsce i Czechach Otwartą komunikację i możliwość współpracy międzynarodowej (szczególnie na linii Polska – Czechy, Polska – Francja)Szeroki wachlarz benefitów pracowniczych opartych na programie kafeteryjnym