Customer Service Specialist with German

  • Łódź
  • Hth Recruitment
Customer Service Specialist with German   Wyjątkowa rola dla tych, którzy poszukują idealnej ścieżki rozwoju z językiem niemieckim. Jeśli masz już doświadczenie w obszarze obsługi klienta, i chcesz się rozwijać w zarządzaniu zamówieniami, logistyce lub pokrewnych dziedzinach, ta rola zapewnia inspirujące środowisko do nauki i rozwoju. Obowiązki: Codzienne realizowanie zamówień klientów w systemie SAP i portalu e-commerce, zarządzanie zamówieniami i realizacją Koordynacja procesu dostawy zamówień w SAP: dane podstawowe, ceny, dostępność, zmiany, dostawy, incydenty Zarządzanie dostawami oraz codzienny kontakt z głównymi zakładami produkcyjnymi i magazynami w Europie (głównie region DACH) Zarządzanie reklamacjami Obsługa faktur i not kredytowych/debetowych Utrzymywanie aktualności cen w systemie SAP Punktualna reakcja na różne zapytania i prośby związane z zarządzaniem zamówieniami Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów i incydentów Budowanie długoterminowych relacji z  wewnętrznymi interesariuszami Wymagania: Bardzo dobra znajomość języków: niemieckiego, angielskiego i polskiego Doświadczenie w obszarze Obsługi Klienta, Zarządzania Zamówieniami, Logistyki, Planowania/Uzupełniania Zapasów lub podobnych obszarów Znajomość procedur eksportowych i procesu transportu morskiego będzie dodatkowym atutem Umiejętność pracy zespołowej i podejście do rozwiązywania problemów Znajomość pakietu MS Office Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem Bardzo silne umiejętności komunikacyjne i otwartość Co Oferujemy: Wyjątkowo przyjazna atmosfera pracy i wsparcie zespołu Praca w dynamicznie rozwijającej się firmie Szkolenia, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas pracy z ekspertami Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Hybrydowy system pracy Opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie Nowoczesne biuro zlokalizowane w centrum Łodzi