Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń mediów

  • goleniów
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń mediów Miejsce pracy: Goleniów Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw związanych. Prowadzenie ewidencji zużycia i kosztów miesięcznych dla poszczególnych nieruchomości. Weryfikacja, kontrola oraz ocena powstałych odchyleń zużycia mediów w trakcie roku. Zlecanie kontroli instalacji technicznych właściwym komórkom, udział w prowadzonych kontrolach. Kontrola dokonywanych odczytów zużyć w zakresie dostarczanych mediów do budynków. Kontrola terminów dokonywania odczytów wodomierzy indywidulanych w lokalach oraz wodomierzy głównych. Zlecanie odczytów wodomierzy indywidualnych, kontrola prawidłowości wykonania zleceń. Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie rozliczeń, dokonywania odczytów oraz innych usług i robót związanych z realizacją powierzonych zadań. Kontrola i uzgadnianie poniesionych koszów dostawy mediów do poszczególnych nieruchomości z odpowiednimi komórkami w Spółce. Dokonywanie rozliczeń indywidualnych w zakresie dostawy mediów do lokali, przygotowywanie danych na potrzeby rozliczeń oraz weryfikacja rozliczeń dostarczanych przez firmy zewnętrze. Wprowadzanie i kontrola odczytów wodomierzy oraz ciepłomierzy wg faktycznego zużycia w lokalach opomiarowanych, zmiany norm zużycia oraz przygotowywanie powiadomień z rozliczenia. Uzgadnianie kosztów dostawy mediów do poszczególnych nieruchomości. Ustalanie stawek zaliczek za media w oparciu o poniesione koszty, zgodnie z zasadami stosowanymi w Spółce. Proponowanie zmian w trakcie roku oraz po zakończonych okresach rozliczeniowych w zakresie wysokości opłat lub zasad dokonywania naliczeń lub rozliczeń w budynkach. Zatwierdzanie propozycji rozliczeń indywidualnych lub przedkładanie do akceptacji przełożonego. Weryfikacja regulaminów rozliczeń mediów, wprowadzanie zmian, aktualizacji, proponowanie ulepszeń i nowych rozwiązań w tym zakresie. Nadzór i kontrola nad regulaminami rozliczeń. Prowadzenie ewidencji regulaminów, zawieranych umów na rozliczenia, kontrola prawidłowości realizacji zawartych umów. Reagowanie na skargi, zgłoszenia w zakresie rozliczeń mediów, nieprawidłowości lub wątpliwości mieszkańców w tym zakresie. Kontrola poziomu kosztów mediów, wprowadzanie zmian w związku z podwyżką cen dostaw i usług. Prowadzenie w ewidencji czynszowej elementów opłat, składników oraz kontrola wszelkich zmian w tym zakresie. Wystawianie faktur za zużycie mediów dostarczanych do lokali. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów partycypacji oraz najmu dla zasobu własnego Spółki. Naliczanie wymaganych do zawarcia umowy najmu kwoty kaucji oraz rozliczeń kaucji przy zakończeniu umowy i zdaniu lokalu. Zawieranie umów partycypacji wraz z obliczaniem kwoty wymaganej partycypacji przed zawarciem umowy oraz kwoty do zwrotu w przypadku zakończenia umowy. Przygotowywanie analiz, sprawozdań na potrzeby Zarządu oraz udział w opracowaniu niezbędnych regulacji dotyczących rozliczeń mediów i czynszów. Prowadzenie korespondencji wynikającej z realizowanych zadań, redagowanie pism, odpowiedzi. Bezpośrednia obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw. Nasze wymagania Obywatelstwo polskie. Wykształcenie wyższe kierunkowe – ekonomia, zarządzanie nieruchomościami, finanse, rachunkowość. Znajomość przepisów z zakresu najmu oraz zarzadzania i gospodarki nieruchomościami oraz znajomość prawa cywilnego, szczególnie w zakresie najmu i dzierżawy. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS OFFICE). Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności za wykonywane zadania. Zdolność analitycznego myślenia i kompleksowego rozwiązywania problemów. Umiejętność pracy w zespole. Bardzo dobra organizacja pracy własnej. Odporność na stres, realizowanie zadań pod presją czasu. Terminowość zrealizowania powierzonych zadań. Umiejętność oraz swoboda w tworzeniu i redagowaniu pism zgodnie z obowiązującymi standardami. Komunikatywność, budowanie wzajemnych relacji oraz wizerunku firmy na zewnątrz. Wysoka kultura osobista i umiejętność komunikacji bezpośredniej z klientami. To oferujemy Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny, w kolejności na czas określony oraz nieokreślony. Wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych kompetencji oraz doświadczenia, z możliwością negocjacji po okresie próbnym. Premię miesięczną zgodnie z regulaminem wynagradzania oraz możliwość uzyskania dodatkowej premii uznaniowej w przypadku realizowania zadań o wyższym poziomie trudności, wymagających dużego zaangażowania. Dodatkowe benefity rzeczowe oraz finansowe: urlop urodzinowy, nagrodę roczną, świadczenia z ZFSŚ. Ciekawą i pełną wyzwań pracę pozwalającą rozwijać swoje umiejętności oraz kompetencje, a także wykorzystać posiadaną wiedzę i doświadczenie. Stabilne zatrudnienie dla osób, które nie boją się wyzwań i lubią kreować otaczającą nas rzeczywistość. O nas Budowa, zarządzanie, wynajem lokali mieszkalnych. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez GOLENIOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO sp. z o.o. z siedzibą w: Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: a.kucharska@tbs.goleniow.pl.