Konsultant ka ds Wsparcia i Utrzymania Systemu SAP FI CO

  • Bydgoszcz
  • Żabka Future
Rozwijamy dział IT Core Żabka Future i poszukujemy doświadczonych specjalistów wsparcia i utrzymania następujących modułów SAP: SD/ Retail, MM/PM, Integracja, FI CO, ABAP. Specjaliści ds. Wsparcia i Utrzymania Systemu SAP w powyższych modułach i zakresie będą odpowiedzialni za zapewnienie płynności działania, stabilności, wydajności i innowacyjności systemu oraz za zapewnienie szybkiego i skutecznego wsparcia technicznego dla użytkowników końcowych. Konsultant/ka ds. Wsparcia i Utrzymania Systemu SAP FI CO Siedziba firmy: Poznań Twoje zadania: Zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego i funkcjonalnego dla modułów SAP FI CO, w tym diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników. Monitorowanie wydajności systemu oraz identyfikowanie i usuwanie potencjalnych zagrożeń dla jego stabilności i wydajności. Utrzymywanie aktualności konfiguracji systemu zgodnie z wymaganiami biznesowymi oraz zmianami w przepisach i standardach. Współpraca z zespołem ds. integracji systemów w celu zapewnienia efektywnej komunikacji i integracji pomiędzy SAP FI CO a innymi systemami. Testowanie i wdrażanie aktualizacji systemu, w tym udział w projektach wdrożeniowych i aktualizacyjnych. Zarządzanie dostępem do systemu, nadzór nad uprawnieniami użytkowników oraz monitorowanie aktywności. Dokumentowanie zmian, procedur obsługi oraz rozwiązań problemów w systemie SAP FI CO. Oczekujemy: Doświadczenia w obszarze wsparcia i utrzymania systemów SAP FI CO, w tym minimum kilka lat pracy w środowisku SAP S/4HANA mod1. Min 4 lata doświadczenia w konsultingu (wewnętrznym i/lub zewnętrznym). Znajomości systemu S/4HANA w obszarze FI/CO (FI-AA, FI-AP, FI-AR, FI-GL, FI-BAM, FI-TR, TAX). Znajomości integracji z modułami SD i MM. Doświadczenia min. 2 projekty implementacji S/4HANA w roli konsultanta w powyższych obszarach. Znajomości j. angielskiego na poziomie komunikatywnym. Takie dajemy możliwości rozwoju: Czas na rozwój Twoich pomysłów. Wymiana wiedzy technicznej w firmie. Przestrzeń do eksperymentowania. Szkolenia (wewnętrzne, zewnętrzne). Wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych. Dynamiczne środowisko pracy u lidera obszaru convienience.