Konsultant ka ds Wsparcia i Utrzymania Systemu SAP SD

  • Bydgoszcz
  • Å»abka Future
Rozwijamy dział IT Core Żabka Future i poszukujemy doświadczonych specjalistów wsparcia i utrzymania następujących modułów SAP: SD/ Retail, MM/PM, Integracja, FI CO, ABAP. Specjaliści ds. Wsparcia i Utrzymania Systemu SAP w powyższych modułach i zakresie będą odpowiedzialni za zapewnienie płynności działania, stabilności, wydajności i innowacyjności systemu oraz za zapewnienie szybkiego i skutecznego wsparcia technicznego dla użytkowników końcowych. Konsultant/ka ds. Wsparcia i Utrzymania Systemu SAP SD Siedziba firmy: Poznań Twoje zadania: Wsparcia techniczne w obszarze konfiguracji, funkcjonalności i działania modułu SAP SD (diagnozowanie i rozwiązywanie skomplikowanych problemów i błędów systemowych). Tworzenie w SAP systemowych rozwiązań procesów standardowych i niestandardowych w obszarze sprzedaży i dystrybucji i ich rozliczeń. Wsparcie zespołu developerów w realizacji wypracowanych rozwiązań. Współdziałanie w testach, nadzór nad testami. Współpraca/koordynacja prac partnerów zewnętrznych i wewnętrznych. Szczegółowa analiza procesów biznesowych związanych ze sprzedażą i dystrybucją w celu zrozumienia potrzeb i wymagań. Współpraca z zespołem zarządzania projektami, zespołem biznesowym oraz innymi interesariuszami w celu zapewnienia zgodności rozwiązań z wymaganiami i oczekiwaniami biznesowymi. Prowadzenie inicjatyw mających na celu optymalizację i ulepszenie działania modułu SAP SD, w tym identyfikacja obszarów do automatyzacji procesów i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń wsparcia, incydentów, działań naprawczych oraz raportowanie kluczowych wskaźników wydajności wsparcia i utrzymania. Oczekujemy: Doświadczenia w obszarze wsparcia i utrzymania systemów SAP SD, w tym minimum kilka lat pracy w środowisku SAP S/4HANA moduł SD. Zaawansowanej znajomość konfiguracji, funkcjonalności i procesów biznesowych związanych z SAP SD. Posiadania certyfikacji SAP SD lub innych certyfikacji związanych z systemami SAP. Znajomości procesów sprzedaży oraz metod rozliczeń B2B Doświadczenie w pracy w zespole wsparcia. Znajomości j. angielskiego na poziomie komunikatywnym Mile widziane: Wiedza w zakresie obszarów SAP MM, FI. Takie dajemy możliwości rozwoju: Czas na rozwój Twoich pomysłów Wymiana wiedzy technicznej w firmie Przestrzeń do eksperymentowania Szkolenia (wewnętrzne, zewnętrzne) Wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych Dynamiczne środowisko pracy u lidera obszaru convienience