- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej poparte świetnymi wynikami
- Nastawienie na realizację celów
- Determinacja i energia w działaniu, elastyczność
- Ponadprzeciętne zdolności interpersonalne
- Zainteresowania branżą motoryzacyjną
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie w pracy w call-center
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej i/lub finansowej
- Leady sprzedażowe, czyli obsługa osób już zainteresowanych zakupem samochodu
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Atrakcyjne i konkurencyjne rynkowo wynagrodzenie: podstawa oraz prowizja od sprzedaży (średnie miesięczne wynagrodzenie najlepszych 10% zespołu sprzedaży w miesiącach I-VI '23 wyniosło 20 700 zł)
- Pracę w pozytywnym, zmotywowanym zespole z płaską strukturą organizacyjną, pod okiem doświadczonych managerów
- Wdrożenie oparte o autorski projekt szkoleniowy Akademia Sprzedaży Superauto.pl
- Ciągły rozwój swoich umiejętności sprzedażowych - szkolenia i coaching prowadzone przez certyfikowanych Trenerów Sprzedaży
Jesteśmy największym sprzedawcą nowych samochodów w polskim Internecie, będącym w czołówce przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce bez podziału na offline i online.
Od początku naszej ponad 20-letniej działalności specjalizujemy się w dziedzinie zakupu i finansowania samochodów różnych marek. Łącząc nasze długoletnie doświadczenie z nowymi technologiami tworzymy serwis Superauto.pl, który jest jednym z najnowocześniejszych technologicznie e-commerców motoryzacyjnych w Europie.
Sukces Superauto.pl jest możliwy dzięki naszemu podejściu do Klientów. Priorytetem dla nas jest zrozumienie ich indywidualnych potrzeb i preferencji, aby móc zaproponować im najlepszy produkt i sposób jego finansowania.
Spółka w latach 2020, 2022, 2023 znalazła się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Firm E-commerce według Forbesa, a w 2021 roku zostaliśmy laureatami klasyfikacji e-Gazel Biznesu.
Od grudnia 2018 większościowym udziałowcem spółki jest Wirtualna Polska Holding S.A.
Superauto to niepowtarzalna atmosfera pracy i dbałość o swoich pracowników przekładające się bezpośrednio na ich zaangażowanie w pracę, o czym świadczy otrzymanie przez Superauto tytułu Best Employer w latach 2020, 2021 i 2022 - w badaniu przeprowadzonym przez międzynarodową firmę Kincentric.
,[Obsługa Klientów (głównie telefoniczna) w zakresie złożonego zapytania dotyczącego oferty zakupu samochodu w leasingu lub na kredyt, Badanie potrzeb / sporządzanie ofert, Realizacja celów sprzedażowych, Praca w oparciu o KPI’s, Współpraca z partnerami biznesowymi (głównie dealerami), Współpraca z innymi działami firmy] Requirements: Additionally: dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne, siłownia w biurze, parking dla pracowników, dofinansowanie usług turystycznych, paczki świąteczne, program rekomendacji pracowników, inicjatywy dobroczynne, Prezenty dla dzieci z okazji Mikołaja i Dnia Dziec.